Gravatar

#11 MadMartigan 22 år siden

Ja jeg har lige fundet det...

#9: Jeg ved bare ikke lige hvor nemme HIFI Klubben er at prutte med?

#8: Har du da nogen erfaring med Thomson?

Jeg tænkte nemlig på at købe den her med og så var der jo også større mulighed for at få lidt Rabat...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#12 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 10 - Jeg har ikke selv et Thomson (har et glimrende Panasonic) men jeg har hørt meget godt om dem. Mit råd er at du som også flere (også i andre tidligere tråde) har skrevet tager ind til en af butikkerne og spørge om du kan få love til at "Prøve" det. Enten nede i butikken med film osv du kender eller køber det med fuld returret. Ud fra de tekniske spec. virker begge apparater meget spændende.

Det er vigtigt at du vælger ikke kun et som er teknisk godt, men også et som du personligt kan lide, hvad enten det drejer sig om noget tekisk eller designmessigt ved dem.

Jeg tror ikke HIFI Klubben er så nem at prutte med, men du kan da prøve da det er jo ikke et lille beløb du lægger hos dem, hvis du vælger de 2.

Held og Lykke og jeg glæder glæder mig til at høre om dit valg :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#13 Patriarch 22 år siden

Min erfaring er at 100mhz, m. DNM er lækkert. Det har nogle ulemper, med at billede nogle gange forvrænges et split sekund... men det er helt sikkert det værd alligevel, ift. 50hz.

Jeg synes også et pixel plus ser fedt ud, men det er ret anderledes, og jeg kan godt forstå hvis nogen ikke kan lide det... men jeg synes det ser cool ud...

Og tilsidst... mange af de digitale features kan slås fra, så du er ikke fucked hvis du ikke kan lide det...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#14 Skobbolop 22 år siden

nu er det så også så meget dyre end 50 Hz..

men ja..hvis man har pengene og ikke er fattig studerende incl. mig selv :D

#15 MadMartigan 22 år siden

#12:

Jeg skal med glæde fortælle om mit køb, men der går nok lige en lille måneds tid endnu, da der ikke lige er kommet Trægulv på endnu og der mangler en del små ting før jeg kan få det på plads...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#16 filmz-nemesis 22 år siden

Hifiklubben er ikke alt lette at prutte med, da de har en filosofi der siger at den pris de har sat varen til er den rigtige, men rabat skal de give hvis du køber 2 ting hos dem.
Jeg har også kun hørt gode ting ang. Thomson, dog vil jeg altid råde dig til at se tv'et i action før man køber, eller som #12 siger køb det med fuld returret.
Lad os endeligt høre om dit køb og hvordan det ser ud det du ender med.
Hvis du vil have flere rigtig gode råd ang. tv/dvd/surround/hifi/højtalere så tjek www.hifi4all.dk ud, det er en rigtig god side mad masser af kloge hifi brugere, der er også en brevkasse du kan stille alle mulige spørgsmål ang. elektronik, og det er virkelig nogle der har erfaring.
Gravatar

#17 Skobbolop 22 år siden

er det ikke normal købelov at man har 14 dages fuld returret?

#18 b e c h 22 år siden

Nope.. det er det ikke, det er frivilligt om den enkelte forretning vil yde den service.
Gravatar

#19 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Jeg vil råde MadMartigan til at få nedskrevet at han kan returnere TV og DVD hvis han ikke er tilfreds, da det er mange penge han skal punge ud med.

Og det er også min opfattelse fra de gange jeg har handlet med HIFI Klubben, at de ikke er til at rokke.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#20 MadMartigan 22 år siden

Crystalstar1200 og andre interesserede...

Som jeg engang (nærmere d. 16/9-2003 kl. 14.09) lovede dig, at jeg vil fortælle om mit køb med hensyn til TV og DVD... (og for at bevise jeg ikke bare lige har spildt jeres tid):)

Her er så hvad jeg endte med...

TV

DVD-receiver

Højtalere

Jeg ved godt det er dyrt, men efter som det er første gang jeg invistere i sådanne HIFI-systemer, skulle det (efter min mening) være god kvalitet...

Med Venlig Hilsen...

En tilfreds køber
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: