Jeg har handlet en del gange hos Play, og er kun engang blevet stoppet i tolden, og skulle betale 170 kr i told, men den blev sendt retur. Da jeg troede den var gået tabt i posten, så de havde allerede sendt mig en ny boks. Eller også er det meningen at der skal gå 4 uger inden man får pakken fra told og skat.
Hvis du ikke har bestilt "Miami Vice" endnu, så vil jeg anbefale, at du køber den hos DVDImport, hvor den kun koster 218,- alt incl. og der er ingen fare for told!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Hvis man bestiller flere ting ad gangen hos play.com, pakker de det så hver for sig? Jeg tænkte, at hvis jeg købte en masse ting, der hver for sig koster under de 80 kr (for at undgå told), så pakker de det vel ikke sammen, i en stor ordre, eller...?
Den ene gang jeg har bestilt flere ting i en ordre, sendte de det hver for sig. Men ellers er fragten jo det samme (=0) lige meget om det er en eller flere ordrer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Måske lidt sent at komme med det. MEN de siger på deres side at du kan risikere at få tilsendt samme pakke 2 gange og betale for begge.. Det er herefter din opgave at rette henvendelse til dem og få sendt en af pakkerne retur før de betaler beløbet for den tilbage.. Har selv oplevet dette den ene gang jeg bestilte men eller er der ingen problemer med dem.. (bortset fra told >.<)
#11 myggen 20 år siden
#12 filmz-mr.filmfreak 20 år siden
#13 jacob_uno 20 år siden
#14 Yoda 20 år siden
#15 Yoda 20 år siden
Hvis du ikke har bestilt "Miami Vice" endnu, så vil jeg anbefale, at du køber den hos DVDImport, hvor den kun koster 218,- alt incl. og der er ingen fare for told!
#16 chuck 20 år siden
#17 Herrguth 20 år siden
Jeg tænkte, at hvis jeg købte en masse ting, der hver for sig koster under de 80 kr (for at undgå told), så pakker de det vel ikke sammen, i en stor ordre, eller...?
#18 lagoni 20 år siden
#19 Herrguth 20 år siden
#20 20 år siden