Ikke i rækkefølge. Jeg kan simpelthen ikke komme på flere jeg husker om et par år(Selvfølgelig glemmer man nok ikke Der Untergang foreløbig men det er ikke positive tanker jeg sender den). Bedst er nok Sideways og 5*2
Eternal sunshine... Sideways Bad Santa 2046 5*2 The Bourne Supremacy Before Sunset
Diskuterede vi også i en anden tråd. Og det er mere end 2 gange det er sket nu. Det er i hvert fald tredje gang jeg ser reklame for party poker herinde.
Gæstefunktionen burde blive lukket, og man burde i øvrigt fandme næsten skrive en anmeldelse for at få en plads i vores lettere eklusive medlemsklub efterhånden.
#11: meget enig, kan også kun komme på et par enkelte der virkelig gjorde indtryk:
1: Eternal Sunshine of the spotless mind 2: Before sunset
Presset ville jeg sætte dem her på resten: 3 Spider-man 2 4 Bad Santa 5 Kongekabale 6 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 7 A very long engagement 8 Dodgeball 9 The Aviator 10 Team America
Men jeg glæder mig så også stadig til at se især Nobody Knows, 2046 og Taegukgi, men også Life Auquatic, Big Fish og Der Untergang.
#11 jessup 20 år siden
Eternal sunshine...
Sideways
Bad Santa
2046
5*2
The Bourne Supremacy
Before Sunset
#12 20 år siden
#13 Corgan 20 år siden
Hmm.... hvad sker der lige her? Poker-reklame på filmz?
#14 filmz-sanjo 20 år siden
#15 Corgan 20 år siden
Trist.
...
Hvorfor er det overhovedet muligt at skrive i forummet, hvis man ikke er registreret bruger?
#16 ks 20 år siden
Gæstefunktionen burde blive lukket, og man burde i øvrigt fandme næsten skrive en anmeldelse for at få en plads i vores lettere eklusive medlemsklub efterhånden.
#17 filmz-kaotmus 20 år siden
1: Eternal Sunshine of the spotless mind
2: Before sunset
Presset ville jeg sætte dem her på resten:
3 Spider-man 2
4 Bad Santa
5 Kongekabale
6 Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
7 A very long engagement
8 Dodgeball
9 The Aviator
10 Team America
Men jeg glæder mig så også stadig til at se især Nobody Knows, 2046 og Taegukgi, men også Life Auquatic, Big Fish og Der Untergang.
#18 erlandsen 20 år siden
Collateral
Sky Captain and the World of Tomorrow
Million Dollar Baby
Butterfly Effect
Kill Bill 2
Terkel i Knibe
#19 20 år siden