Der er ikke noget deri, men jeg sendte ham også min adresse før jul, så han burde have den endnu.. well.. jeg ser frem til at få den præmie en af dagene :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg fik en mail fra Michael få dage efter quizzen blev afsluttet, og jeg sendte en mail tilbage igen med min adresse. Så jeg går ud fra, at han har den.
For hvis de har gentaget succesen med at sende én mail ud til alle med samme indhold, så har jeg altså stadig en af de Hotmail-adresser, som fuckede den første finalerunde op.
Tror at du er i den sikre zone, jeg har ikke en hotmail, men på eget domæne istedet, de gange Michael fra DR har skrevet til mig, er de ikke røget i spamfilteret. Jeg har også givet ham min adresse, så det er nok derfor han ikke har mailet til os :)
Håber bare den kommer frem til sidst på ugen, så kan det lige passe med jeg får den til min fødselsdag :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#11 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 Scherlund 19 år siden
#13 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#14 filmz-herskegut 19 år siden
bare typisk
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#15 Scherlund 19 år siden
Prøv at tjekke din spam mappe
#16 filmz-herskegut 19 år siden
#17 Outbound Sith 19 år siden
For hvis de har gentaget succesen med at sende én mail ud til alle med samme indhold, så har jeg altså stadig en af de Hotmail-adresser, som fuckede den første finalerunde op.
Hmm... :-/
Fox Mulder
#18 filmz-herskegut 19 år siden
Tror at du er i den sikre zone, jeg har ikke en hotmail, men på eget domæne istedet, de gange Michael fra DR har skrevet til mig, er de ikke røget i spamfilteret.
Jeg har også givet ham min adresse, så det er nok derfor han ikke har mailet til os :)
Håber bare den kommer frem til sidst på ugen, så kan det lige passe med jeg får den til min fødselsdag :)
#19 Scherlund 19 år siden
#20 filmz-herskegut 19 år siden
Men venter da med længsel på at få min præmie.