Gravatar

#21 frygtl0s 18 år siden

#19 er det ikk lidt useriøst at kalde folk "abekatte"?
Gravatar

#22 filmz-Scarface 18 år siden

Ville bruge svarene til en skoleopgave, om hvad nogle filmnørder mente om Muhammed. Men...
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#23 lagoni 18 år siden

En anden gang er det måske smart at skrive i dit første indlæg hvad du skal bruge folks svar til - du kan ikke sikre seriøse svar, men folk ville da sikkert være mere tilbøjelige til at give deres ærlige mening hvis det er til en skoleopgave modsat hvis det bare var for sjov, hvilket det godt kan virke som.

Og hvordan kan du på nogen måde få lov at skrive en opgave omhandlede filmnørders mening om Muhammed? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#24 Hive 18 år siden

Det er godt nok den mest besynderlige skoleopgave jeg nogensinde har hørt om. Lyder vist som en røver.
Gravatar

#25 Bohemian 18 år siden

Jeg kan ikke lide ham
Free in serenity.
Gravatar

#26 wiseguy 18 år siden

Der findes en konspirationsteori, der siger, at det er Muhammed og hans kumpaner, der har proppet noget i grundvandet, som betyder, at alle gulerødder i dag er total smagsløse og at chancen for at blive kvalt i et stykke gulerod i dag er 75% større!!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#27 SpielbergFreak 18 år siden

SÅDAAN!!!! Det var lige hvad der skulle siges!
Gravatar

#28 Æsop9000 18 år siden

Gid der kom en Sitcom om Profeten Muhammed, hvor jesus er hans nabo og Buddha hans chef.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#29 hey now 18 år siden

Haha, er helt enig..Tåbelig tråd:-) "Ville gerne høre jeres (mening) om Muhammed". Nok ikke ligefrem måden at starte en seriøs debat på.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#30 Xerxeskosaurus 18 år siden

Hvem er han? (Husk jeg kun er 14 år...)

Skriv ny kommentar: