#22, hvis jeg havde vidst det, havde jeg så sandelig ikke spurgt. Jeg er lidt forvirret da #17 & #18 er afstraffelse, mens myrepatter i #19 er gåsehud.
Dermed er der ikke rigtig en fællesnævner?
Dog minder det mig om en sjov lille ting som I lige kan få med i farten:
Hvad gør man når man har gåsehud på penis?
Man tager sit sexliv op til revision.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jordbærmave er når nogen holder ens arme, og en anden så slår med flad hånd, indtil maven er lettere rødlig (Eller blodig, men det tager længere tid!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
For mig er det dog utroligt nemt via DVDprofiler. Bare jeg taster stregkoden ind, så har jeg den eksakte version registreret, alle informationer tilgængelige om filmen, kan rate film, kan udlåne film og holde styr på dem, kan ha' film bestilt, på ønskeliste, kan ha' dem online så venner kan se dem, kan udskrive rapport med billeder over alle filmene, så man nemmere kan vælge hvad man skal se og ikke mindst dokumenterer det overfor forsikringen, hvis man har indbrud og de rigtige versioner, så man har nemmere ved at skaffe dem tilbage igen.
For mig er det det bedste alternativ.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#27 - det er der intet galt med, personligt kan jeg bedre lide DVDprofiler, da man ikke behøves indtaste andet end stregkoden for at få al informationen. Da jeg kun havde få film, havde jeg dem også stående i Excel, men det blev for besværligt at skulle skrive årstal, instruktør mv ind hver gang jeg fik en ny.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#21 DarkLight 20 år siden
#22 HeavyClaus 20 år siden
Det siger vidst lidt sig selv hva' ? ;-)
#18 - 20
Fine forslag :)
#23 DarkLight 20 år siden
Dermed er der ikke rigtig en fællesnævner?
Dog minder det mig om en sjov lille ting som I lige kan få med i farten:
Hvad gør man når man har gåsehud på penis?
#24 davenport 20 år siden
#25 filmz-Munk 20 år siden
Iøvrigt en hylende skæg beskæftigelse... Kunne det indføres til OL? Evt. kombineret med dværgkast og kovæltning!?!
- Steve Carell
#26 davenport 20 år siden
#27 frahm-2 20 år siden
#28 filmz-Bruce 20 år siden
For mig er det dog utroligt nemt via DVDprofiler. Bare jeg taster stregkoden ind, så har jeg den eksakte version registreret, alle informationer tilgængelige om filmen, kan rate film, kan udlåne film og holde styr på dem, kan ha' film bestilt, på ønskeliste, kan ha' dem online så venner kan se dem, kan udskrive rapport med billeder over alle filmene, så man nemmere kan vælge hvad man skal se og ikke mindst dokumenterer det overfor forsikringen, hvis man har indbrud og de rigtige versioner, så man har nemmere ved at skaffe dem tilbage igen.
For mig er det det bedste alternativ.
#29 lagoni 20 år siden
#30 DarkLight 20 år siden
Det nye kan ses her
Det nuværende kan ses her
Der er ikke nogle billeder på test-udgaven, da jeg ikke er ved min egen puter og derfor ikke kan uploade.