Gravatar

#11 DarkLight 19 år siden

#8 - myggen:
Vis mig en officiel udtalelse fra Ubisoft, hvor de siger at der kommer til andre platforme.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 myggen 19 år siden

Vis mig en på at det kommer til PS3.

Edit: Nej, det behøver du selvfølgelig ikke, og lad mig bare tage min åbenbart provokerende udtalelses tilbage, jeg gider ikke sidde og finde dokumentation for 'påstanden'.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#13 DarkLight 19 år siden

Jeg skriver sådan fordi de rygter omkring AC der har været ude aldrig er blevet bekræftet. Jeg kunne lige så godt påstå at det kun kom til PC :)

Og som altid, var det ikke så hårdt ment som det var sagt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 myggen 19 år siden

Mig bekendt er det eneste der officielt er bekræftet, at spillet kommer til PS3, og at der ikke er annonceret andre platforme.

Mit gæt er, at Sony og Ubi ligger i forhandlinger om eksklusiviteten, og spørgsmålet er, om Sony vil lægge pengene for en tidsubegrænset eksklusivitet, en tidsbegrænset eller slet ingen.

Under alle omstændigheder bliver det meget dyrt for Sony at holde spillet fra MS, og jeg er 99% sikker på, at det nok skal komme. Hvem havde troet at GTA og et FF-spil ville gøre det?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#15 DarkLight 19 år siden

Enig. Det bliver sikkert en tidsbegrænset. Men så længe jeg kan underholde mig ½-1 år for 360, er det også godt nok til mig. Så er spillet jo old news :)
Gravatar

#16 Patriarch 19 år siden

Er der et sted den er billigere at forudbestille end andre?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#17 DarkLight 19 år siden

Svjv er der ikke kommet en officiel pris endnu, så det er svært at sige.
Gravatar

#18 anders the gamer 19 år siden

#15 Jo men når det så udkommer (hvis det gør det overhovedet) så vil det formedentlig have gennemgået nogle forbedringer ift. PS3 versionen, der så er kommet det ½-1 år tidligere.

Og forresten er det indtil nu kun annonceret til PS3 ifølge tothegame.com (som iøvrigt er en god side for at finde udgivelsesdatoer og platforme på). Se selv her: Assassin’s Creed på Tothegame.com
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven

Skriv ny kommentar: