#13, spændende. Vidste ikke at MP11 kunne det. Det skal jeg vist lege med. Læste også om et eller andet program der kunne omkode on-the-fly, så man kunne se de fleste formater på sin PS3.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Den del har jeg ikke rodet med endnu, men jeg håber på at Sony kommer med på noderne og tilbyder afspilning af DivX, ligesom de fleste andre moderne DVD-afspillere kan.
Men det er utroligt nemt med MP 11, man skal bare sætte et flueben i indstillingerne, at man vil dele sit bibliotek, og så genstarte begge maskiner, så er der fri adgang. Samtidig kan man også lave playlists på computeren, som selvfølgelig kan afspilles på PS3'eren.
#11 Kruse 18 år siden
Desværre bor jeg i Esbjerg, så der er lidt langt;)
Det er ærgeligt da det faktisk lyder som en pris jeg kunne finde på at betale.
#12 DarkLight 18 år siden
#13 filmz-Kadann 18 år siden
Jep, jeg har bare delt min musik via Media Player 11 i XP, så kører det derudaf.
Dog havde jeg kopieret musikken over på harddisken i lørdags, så min computer ikke behøvede at køre.
#14 DarkLight 18 år siden
Læste også om et eller andet program der kunne omkode on-the-fly, så man kunne se de fleste formater på sin PS3.
#15 filmz-Kadann 18 år siden
Den del har jeg ikke rodet med endnu, men jeg håber på at Sony kommer med på noderne og tilbyder afspilning af DivX, ligesom de fleste andre moderne DVD-afspillere kan.
Men det er utroligt nemt med MP 11, man skal bare sætte et flueben i indstillingerne, at man vil dele sit bibliotek, og så genstarte begge maskiner, så er der fri adgang. Samtidig kan man også lave playlists på computeren, som selvfølgelig kan afspilles på PS3'eren.
#16 DarkLight 18 år siden
#17 filmz-Kadann 18 år siden
Takker. Må jeg lige lure på.
#18 DarkLight 18 år siden
#19 filmz-Kadann 18 år siden
Spændende, i forvejen er opskaleringen ganske god.
#20 aknot 18 år siden