Hmm, havde lige glemt denne tråd... I får endnu et citat... x: I don't know if there's anything I could ever do to thank you y: I do. Don't ever call me again. Filmen jeg er ude efter havde dansk præmiere i november 2004 og hovedrollen er i denne måned aktuel med en ny film, hvor rollen dog er noget anderledes...:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Goddamnit... Havde jeg vist i skulle bruge så længe på at gætte den havde jeg valgt en anden film...
Tagline: If the signal dies so does she.
Quote: We had a report of a possible kidnapping. You haven't been kidnapped today, have you?
Udover de menneskelige hovedroller i filmen, spiller et lille stykke elektronik som stort set alle nu om dage ejer en eller anden version af også en RET stor rolle...
Mere hjælp kan jeg snart ikke give jer:D Så få solen ud af øjnene og GÆT..!:D
#63 OMSIDER... Ja, det er lige nøjagtigt den... Hvorfor i alverden skulle det nu tage så langt tid og så meget hjælp inden der var nogen der kunne gætte det?
Anywho...your move, Kadann!
Det var lykkedes mig at glemme alt om den, heldigvis. ;)
"Almost everybody here doesn't have both oars in the water as far as I'm concerned. Why people "suddenly" start to lose their marbles in greater numbers is not so mystifying. I don't know why more of them didn't do it sooner."
#61 mini_jette 18 år siden
I får endnu et citat...
x: I don't know if there's anything I could ever do to thank you
y: I do. Don't ever call me again.
Filmen jeg er ude efter havde dansk præmiere i november 2004 og hovedrollen er i denne måned aktuel med en ny film, hvor rollen dog er noget anderledes...:D
#62 mini_jette 18 år siden
Tagline: If the signal dies so does she.
Quote: We had a report of a possible kidnapping. You haven't been kidnapped today, have you?
Udover de menneskelige hovedroller i filmen, spiller et lille stykke elektronik som stort set alle nu om dage ejer en eller anden version af også en RET stor rolle...
Mere hjælp kan jeg snart ikke give jer:D Så få solen ud af øjnene og GÆT..!:D
#63 filmz-Kadann 18 år siden
#64 mini_jette 18 år siden
OMSIDER...
Ja, det er lige nøjagtigt den... Hvorfor i alverden skulle det nu tage så langt tid og så meget hjælp inden der var nogen der kunne gætte det?
Anywho...your move, Kadann!
#65 filmz-Kadann 18 år siden
Det var lykkedes mig at glemme alt om den, heldigvis. ;)
"Almost everybody here doesn't have both oars in the water as far as I'm concerned. Why people "suddenly" start to lose their marbles in greater numbers is not so mystifying. I don't know why more of them didn't do it sooner."
#66 evermind 18 år siden
#67 filmz-Kadann 18 år siden
#68 MikkelHJ 18 år siden
#69 filmz-Kadann 18 år siden
#70 Bony 18 år siden