Gravatar

#61 rockysds 18 år siden

X, there's something on everybody. Man is conceived in sin and born in corruption. He passes from the stink of the dydie to the stench of the shroud. There's ALWAYS something.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#62 Steffan Rasmussen 18 år siden

The Women?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#63 rockysds 18 år siden

#62 Nope, men mr gaijin har ret i, at det er en gammel Hollywood-film i stil med Citizen Kane... (omend ikke i dens liga)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#64 rockysds 18 år siden

You wanna know what my platform is? Here it is. I'm gonna soak the fat boys and spread it out thin.
Gravatar

#65 HonoDelLoce 18 år siden

Wait wait wait ! Here's one I know! :D

Og nu har jeg fulgt med i denne tråd så lang tid, og hver gang jeg har kunne en, så er den blevet gættet for hurtigt (alt er jo relativt ;) )

Men men men! :D

The answer is :

All The Kings Men ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#66 rockysds 18 år siden

#65 DING DING DING!
And your right!
Gravatar

#67 HonoDelLoce 18 år siden

I øvrigt er et af mine all-time-favourite-quotes fra den film :D

- Was she pretty?
- How should I know ? I wasn't looking at her face!

:D

Great stuff..

Well, let's keep this thing rolling.. Næste citat:

X: Are you trying to look unattractive?
Y: Yes.
X: Well, congratulations. You've succeeded admirably

Også et af mine yndlings-citater :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#68 rockysds 18 år siden

American Beauty
Gravatar

#69 HonoDelLoce 18 år siden

Correctumundo
Gravatar

#70 rockysds 18 år siden

When I wake in the country, I dream of being in London. When I get here, it's full of people like you.

Skriv ny kommentar: