Gravatar

#211 elwood 18 år siden

#210 nej desværre.

Jeg kommer med et quote mere og måske lidt hint endten senere i nat, eller imorgen når jeg er på arbejde.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#212 elwood 18 år siden

Sidste Quote i nat

Someone toss me a beach towel because my head is swimming.

Så ser jeg hvo'en det ser ud når jeg kommer på arbejde senere i dag.
Gravatar

#213 Steffan Rasmussen 18 år siden

Var helt på bar bund, så jeg slog den op i google. Den film har jeg aldrig fået set, men ud fra de quotes der er kommet, tror jeg da hellere jeg må få den set.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#214 elwood 18 år siden

#213 hehe ja den er ikke hel nem, jeg er dog overbevist om en del har set den herinde 8-)

A: You're gonna be so rich, you'll be pissing on hundred dollar bills just to see the look on Franklin's face!
B: I don't think I could ever do that. I have far too much respect for what that man accomplished.

Gravatar

#215 elwood 18 år siden

Y: I never saw anyone get buzzed off of orange juice.
B: Let me tell you a secret - if you squirt a little liquid alfalfa in, it's blast off time.

Hehe den volder godt nok problemer, eller også har nok folk ikke set tråden endnu 8-)
Gravatar

#216 Benway 18 år siden

Jeg har det lidt ligesom Solhanne. Jeg er ret sikker på at jeg ikke har set filmen, for så var 10-øren nok faldet, men de underholdende citater gør, at jeg næsten bliver nød til at se den nu. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#217 elwood 18 år siden

#216 hehe.

Oh well jeg er snart på vej hjem af fra arbejde, jeg smider lige en mere inden jeg tager afsted.

B: I'll be in my office, the big one with a view!
X: They all have views, you dumb shit!
B: Not looking this way, cupcake!

Vi er ude i en komedie fra 2002.

Obs! fra #214 og nedaf er "B" den samme person der taler
Gravatar

#218 elwood 18 år siden

Kan der gives op i den her quiz? aj det ikke nær så sjovt.

Så nu stopper jeg med Quotes og smider hints ud, og hvis så den slet ikke kan gættes må jeg jo afsløre den og lade en anden tage over.

Hvis jeg nu siger at hovedrollen spilles af en Herre der blandt andet er kendt for en film der faktisk har noget med Sæbe og gøre 8-)

En kendt Tv-mand siger at han havde den 4 mandlige hovedrolle i denne her Sort humoristiske film.

Og på settet jokede de med hvis karrier der først ville blive ødelagt ved at medvirke i den her film.

Så nu sku der være lidt hints, eller må jeg jo bare erkender at der ikke er nok, som har set dette mesterværk 8-)
Gravatar

#219 rockysds 18 år siden

Death to Smoochy

Daily Show Info ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#220 elwood 18 år siden

#219 And we have a Winner

Yep det er nemlig Jon Stewart der gang på gang bringer denne film op i hans show.

Og de fantastiske onde citater stammer hovedsagligt fra Robin Williams, mens Næsehornet spilles af Edward Norton, så har man lyst til at se mr. Tough guy i et stort Næsehorns kostume så skal man se den her film.

Uha det var en hård omgang.

Nå men ja servern er hermed givet videre.

Skriv ny kommentar: