Gravatar

#151 MikkelHJ 17 år siden

Nej, men du er på rette vej.

I får lige en mere:

A: Isn't it a little early for drinking?
Woman: Who stops?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#152 MikkelHJ 17 år siden

Vi tager lige et citat mere. Jeg kan hjælpe så meget som at sige, at A er den samme person:

A: Alright. Well, tell us a little something about yourself, B.
B: Well you know. I like chillin' with my boys... blazin' up a fat blunt... rizzeezing my mizzonkey... hitting skins with my old lady... hanging my ass over the line, tagging freeway bridges. Oh, and I’m down with that poetry shit, too. “My benevolence is upset and so is my pride, that’s why I took my bitch for a ride. I’m down with the bros and I’m up on my shiznit. Cause I love it when I’m just laid back chillin' with my bitch… Whichever one of those hoes I’m with.”
I call it: Love Can Be a Wonderful Thing.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#153 Steffan Rasmussen 17 år siden

Lidt mere hjælp måske.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#154 HonoDelLoce 17 år siden

Problemet er mest, at jeg godt ved hvad film det er.. Men kan ikke huske hvad den hedder..

Jo, på dansk.. Der hedder den Høj Skoleføring..

Havde engang en VHS med den, og jeg så den igen og igen ..

Havde den i øvrigt på samme VHS som Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#155 elwood 17 år siden

#154 jeg ville godtage dette, hvis det er sandt, original titel er High School High i det tilfælde.

men honodelloce var som sagt først, vidst dette er korrekt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#156 HonoDelLoce 17 år siden

Nu gik jeg lige ind og tjekkede på IMdB for at være sikker .. Og High School High er den film, der hedder Høj Skoleføring på dansk ;)

Jeg ville jo helst ikke snyde nogen.. :) Men det var da helt rart, så ved jeg jo hvilken titel jeg skal se mig om efter - synes det er en af de bedre spoof-film :)

Men - her kommer der så et nyt quote.. Det er nok aaaaaaalt for nemt, men jeg elsker det citat :D

Twelve hours after the President gives the order we can be on the ground. One light infantry division of 10,700 men, elements of the Rapid Deployment Force, Special Forces, Delta, APCs, helicopters, tanks and of course the ubiquitous M-16 A2 assault rifle. A humble enough weapon until you see it in the hands of a man outside your local bowling alley or 7-11. It will be noisy, it will be scary and it will not be mistaken for a VFW parade
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#157 elwood 17 år siden

#156 hehe sku vi ikke lige høre fra MikkelHJ først ?

Ku jo være han tænkte på en hel anden film 8-)

Tænkte bare rules of the game you know.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#158 MikkelHJ 17 år siden

#156 Det er selvfølgelig High School High AKA Høj Skoleføring, jeg tænkte på. En glimrende film, der tydeligt beviser, at Jon Lovitz sagtens kan bære en hovedrolle.
Gravatar

#159 HonoDelLoce 17 år siden

#157+#158

Shit sorry - jeg forvekslede da vidst lige to personer der :D
Gravatar

#160 Steffan Rasmussen 17 år siden

Det var åbenbart ikke alt for nemt :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: