Gravatar

#221 Spanner 16 år siden

A: I thought I was a hard man, sir.
B: You are merely a general. I must be a king.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#222 Steffan Rasmussen 16 år siden

Lawrence of Arabia.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#223 Spanner 16 år siden

præcis
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#224 Steffan Rasmussen 16 år siden

Now I want you to remember that no bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#225 wimmie 16 år siden

Nu er jeg måske på dybt vand, men hvis jeg husker rigtigt er det sagt af general Patton, og så er det oplagte svar vel "Patton" - men jeg har aldrig set filmen, og der kan jo sagtens være lavet andre film om ham, det er bare den eneste jeg kender :)

Det bliver mit bud.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#226 MikkelHJ 16 år siden

Det Beskidte Dusin?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#227 Steffan Rasmussen 16 år siden

#225 - Korrekt. Og så må vi vist væk fra Oscar-vinderne, ellers bliver det vist for nemt, eller hvad? :-)
Gravatar

#228 wimmie 16 år siden

Hehe...måske. Jeg vidste det nu mere pga. historietimerne end filmen "Patton" ;P

"Don't tease me about my hobbies. I don't tease you about being an asshole"
Gravatar

#229 rockysds 16 år siden

Quote mere wimmie?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#230 wimmie 16 år siden

sometimes I lie. I mean, I'm weird, man. About random stuff too, I don't even know why I do it. It's like... it's like a tick, I mean sometimes I hear myself say something and think, Wow, that wasn't even remotely true.

Skriv ny kommentar: