Jeg vil lige påpege overfor dig Nicki52, at man ikke må bruge hverken Google eller Imdb, eller nogen former for hjælpemidler til at gætte i nogle af vores quizzer(Quote, Tagline, Film Trivia, Billedquiz), og jeg tror ikke på at du har kunne gætte Benway's quote eller spørgsmålet i Film Trivia-tråden uden at snyde. Slet ikke med den filmviden du har "demonstreret" i andre tråde. Jeg håber at du vil lade være, da det ligesom ødelægger hele formålet med quizzerne.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg bruger ikke google eller imdb. Jeg kan ikke se hvordan jeg skulle gøre det. Men jeg må indrømme jeg bruger en hjælpemiddel, men ikke nettet. Eller man kan ikke kalde én ven en hjælpemiddel, men det vil I nok. Det er, så vidt jeg ved, ikke ulovligt at spørge en ven.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
I burde have set den, den er så god. Jeg syntes ihvertfald den er god.
A:Paragraph one states that I, the Devil, a not-for-profit cooperation, with offices in Purgatory, Hell, and Los Angeles, will give you seven wishes to use as you see fit. B:Seven? Why not eight? A:Why not six? I don't know. Seven just sounds right.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1191 Antlion 16 år siden
Det er nemlig korrekt, at det er Tarkovskijs afsluttende mesterværk, "Offret".
#1192 Benway 16 år siden
#1193 Nicki52 16 år siden
#1194 Benway 16 år siden
#1195 Nicki52 16 år siden
#1196 Kruse 16 år siden
#1197 Nicki52 16 år siden
#1198 Steffan Rasmussen 16 år siden
#1199 Steffan Rasmussen 16 år siden
#1200 Nicki52 16 år siden
A: Paragraph one states that I, the Devil, a not-for-profit cooperation, with offices in Purgatory, Hell, and Los Angeles, will give you seven wishes to use as you see fit.
B: Seven? Why not eight?
A: Why not six? I don't know. Seven just sounds right.