Hvad der ikke sker, når man er væk fra filmz en dags tid. :)
- Ja, det er fra "To Be or Not to Be". Og den blev sandelig hurtigt sparket videre.
- Og så vil jeg gerne lige slå helt fast, at Rockysds og jeg ikke er en dobbeltprofil, hvad man nu end skulle bruge en sådan til. Vi er to forskellige personer.
;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
a: You play with your balls a lot. b: I do NOT play with my balls. a: Larry Bird doesn't do as much ball-handling in one night as you do in an hour! b: Are you trying to start a fight? a: No. I'm simply stating a fact. That's all. You fidget with your nuts a lot. b: You know what'd make me happy? a: Another couple of balls, and an extra set of fingers?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1331 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1332 Steffan Rasmussen 16 år siden
#1333 BN 16 år siden
Yes, Sir. :-)
#1334 Spanner 16 år siden
#1335 rockysds 16 år siden
- Ja, det er fra "To Be or Not to Be". Og den blev sandelig hurtigt sparket videre.
- Og så vil jeg gerne lige slå helt fast, at Rockysds og jeg ikke er en dobbeltprofil, hvad man nu end skulle bruge en sådan til. Vi er to forskellige personer.
#1336 Åkepool 16 år siden
Jamen så blev det da opklaret, selvom det nu havde været sjovere, hvis der var lidt personlighedsspaltning indblandet ;)
#1337 MikkelHJ 16 år siden
Die Hard 2?
#1338 Steffan Rasmussen 16 år siden
#1339 Spanner 16 år siden
a: You play with your balls a lot.
b: I do NOT play with my balls.
a: Larry Bird doesn't do as much ball-handling in one night as you do in an hour!
b: Are you trying to start a fight?
a: No. I'm simply stating a fact. That's all. You fidget with your nuts a lot.
b: You know what'd make me happy?
a: Another couple of balls, and an extra set of fingers?
#1340 Åkepool 16 år siden
Sikkert ikke, men jeg er stensikker på, at jeg har set den film, så det irriterer mig :(