Gravatar

#1441 Antlion 15 år siden

#1440:

Du sagde jo 'den første Django' i dit tidligere indlæg?

Der findes kun to officielle Django-film: Corbuccis klassiker fra 1966 og Rossatis "Django 2: il grande ritorno" fra 1987. Derudover findes der næsten 50 uofficielle Django-film, såsom: "10.000 dollari per un massacro", "Django il bastardo", "Lo voglio morto", "Preparati la bara!", "Sentenza di Morte", "Se sei vivo spara", "Quella sporca storia nel west", "Una lunga fila di croci" og mange flere - deriblandt den film, jeg refererer til.

Det er jo fuldstændigt åndsvagt, at du siger "Django Rides Again"... Du kunne ligeså godt give mig den finske titel? Alle kender filmen som "Keoma", og det vil du også gøre, hvis du har set den...
Gravatar

#1442 Nicki52 15 år siden

Selom X-kærester hedder Ghosts of Girlfriends Past, kalder jeg den stadig X-kærester for det er nemmest.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#1443 Antlion 15 år siden

#1442:

Jeg tvivler på, at du har set "Keoma" på dens amerikanske premiere? I dag er den verdenskendt som "Keoma", og du finder ingen DVDer med titlen "Django Rides Again" (med undtagelse af én udgået, ukendt og forskruet udgivelse).

Så hvorfor gøre det så besværligt, når du jo ved, at den hedder "Keoma"?
Gravatar

#1444 Nicki52 15 år siden

Fordi jeg bedst kan navnet Django rides again. Jeg læste det, da jeg ville se hvem der spiller alle rollerne og begyndte at kalde den det. Jeg har ikke noget at se de andre endnu. Skal lige købe dem først.
Gravatar

#1445 Nicki52 15 år siden

Jeg gir turen videre.
Gravatar

#1446 Kruse 15 år siden

Lol, undskyldningerne bliver værre og værre...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1447 Steffan Rasmussen 15 år siden

Qui s'excuse, s'accuse
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1448 Steffan Rasmussen 15 år siden

A: I've been here before.
B: I took you here for your birthday.
A: No, I used to buy crystal meth from the Maitre D.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1449 Fynboen 15 år siden

The Game?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#1450 Steffan Rasmussen 15 år siden

Yep

Skriv ny kommentar: