Du sagde jo 'den første Django' i dit tidligere indlæg?
Der findes kun to officielle Django-film: Corbuccis klassiker fra 1966 og Rossatis "Django 2: il grande ritorno" fra 1987. Derudover findes der næsten 50 uofficielle Django-film, såsom: "10.000 dollari per un massacro", "Django il bastardo", "Lo voglio morto", "Preparati la bara!", "Sentenza di Morte", "Se sei vivo spara", "Quella sporca storia nel west", "Una lunga fila di croci" og mange flere - deriblandt den film, jeg refererer til.
Det er jo fuldstændigt åndsvagt, at du siger "Django Rides Again"... Du kunne ligeså godt give mig den finske titel? Alle kender filmen som "Keoma", og det vil du også gøre, hvis du har set den...
Jeg tvivler på, at du har set "Keoma" på dens amerikanske premiere? I dag er den verdenskendt som "Keoma", og du finder ingen DVDer med titlen "Django Rides Again" (med undtagelse af én udgået, ukendt og forskruet udgivelse).
Så hvorfor gøre det så besværligt, når du jo ved, at den hedder "Keoma"?
Fordi jeg bedst kan navnet Django rides again. Jeg læste det, da jeg ville se hvem der spiller alle rollerne og begyndte at kalde den det. Jeg har ikke noget at se de andre endnu. Skal lige købe dem først.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1441 Antlion 15 år siden
Du sagde jo 'den første Django' i dit tidligere indlæg?
Der findes kun to officielle Django-film: Corbuccis klassiker fra 1966 og Rossatis "Django 2: il grande ritorno" fra 1987. Derudover findes der næsten 50 uofficielle Django-film, såsom: "10.000 dollari per un massacro", "Django il bastardo", "Lo voglio morto", "Preparati la bara!", "Sentenza di Morte", "Se sei vivo spara", "Quella sporca storia nel west", "Una lunga fila di croci" og mange flere - deriblandt den film, jeg refererer til.
Det er jo fuldstændigt åndsvagt, at du siger "Django Rides Again"... Du kunne ligeså godt give mig den finske titel? Alle kender filmen som "Keoma", og det vil du også gøre, hvis du har set den...
#1442 Nicki52 15 år siden
#1443 Antlion 15 år siden
Jeg tvivler på, at du har set "Keoma" på dens amerikanske premiere? I dag er den verdenskendt som "Keoma", og du finder ingen DVDer med titlen "Django Rides Again" (med undtagelse af én udgået, ukendt og forskruet udgivelse).
Så hvorfor gøre det så besværligt, når du jo ved, at den hedder "Keoma"?
#1444 Nicki52 15 år siden
#1445 Nicki52 15 år siden
#1446 Kruse 15 år siden
#1447 Steffan Rasmussen 15 år siden
#1448 Steffan Rasmussen 15 år siden
B: I took you here for your birthday.
A: No, I used to buy crystal meth from the Maitre D.
#1449 Fynboen 15 år siden
#1450 Steffan Rasmussen 15 år siden