Gravatar

#1491 rockysds 15 år siden

Before you know it, the Renaissance will be here and we'll all be painting.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1492 Antlion 15 år siden

Allens "Min yndlingsperversion"!

Ja, den titel føltes nemmest at memorisere... Selvom jeg normalt er dén person, som går ufattelig meget op i originaltitler, vælger jeg dog at springe denne over. :)
Gravatar

#1493 rockysds 15 år siden

Right you are, sir. Uh, den film har mange gyldne øjeblikke, selvom den er en smule ujævn, som de fleste andre antologifilm.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1494 Antlion 15 år siden

Nyt quote:

"I didn't mean that you literally had to chew his bollocks off, you sad little whippet. I meant it metaphorically!"
Gravatar

#1495 Steffan Rasmussen 15 år siden

Et mere?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1496 Antlion 15 år siden

"Circumsized mediocrity is screwing my wife!"
Gravatar

#1497 Antlion 15 år siden

"He's dead. They stuffed him with pages torn from his favourite book. Could you cook him?"

Nu burde I snart kunne gætte den, hvis I selvfølgelig har set filmen...
Gravatar

#1498 rockysds 15 år siden

Nå, jo. Selvfølgelig.

The Cook, the Thief, His Wife and Her Lover
Gravatar

#1499 Antlion 15 år siden

Præcis! :)
Gravatar

#1500 rockysds 15 år siden

I have lied about nothing except sexual fidelity.

Skriv ny kommentar: