Gravatar

#1571 Steffan Rasmussen 15 år siden

wimmie?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1572 wimmie 15 år siden

Nåja :)

X:I must say, you're a real piece of work.
Y: I must say, you're a real piece of shit.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1573 HonoDelLoce 15 år siden

Cliffbanger...

Nej, wait !

Cliffhanger !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1574 wimmie 15 år siden

Den første var ellers korrekt... ;p

Din serv
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1575 HonoDelLoce 15 år siden

Har faktisk aldrig set Cliffbanger, så ved ikke lige om det quote der er med deri :D

I may not be a smart dog, but I know what roadkill is
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1576 Fynboen 15 år siden

Look who's tacking... 3? Kan ikke huske de titler (og vil ikke google det, af princip og respekt for legen), men den med hundene...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#1577 HonoDelLoce 15 år siden

Nope .. Nyt quote

Y: This is for ****, when you find him.
[She gives W a long kiss]
W: [cough] Um, okay, but it won't be the same coming from me
Gravatar

#1578 Steffan Rasmussen 15 år siden

Toy Story 2
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1579 HonoDelLoce 15 år siden

Korrekt..
Gravatar

#1580 Steffan Rasmussen 15 år siden

A: Don't you get it? I was slumming it. I chose you because you were the most pathetic little bug in the joint.
B: You know, I was going to let you become a part of my most erotic fantasies, but now you can just write it off.

Skriv ny kommentar: