Paramounts udgivelse er netop den bedste og mest korrekte. Kinowelts udgivelse er muligvis den skarpeste, men da de har manipuleret med farverne for at opnå dette, er Paramount-udgivelsen klart at foretrække.
Så hvis du får lyst til at gense "Johnny Guitar" endnu engang, vil jeg klart anbefale Paramounts udgivelse. :)
Waterworld.. Dennis Hopper endda, right ? - han siger i hvert fald noget i den stil på et tidspunkt deri til hende den irriterende møgunge med tatoveringer på ryggen ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
:) x: There's blood on your jacket. Is that an integral part of your job? y: Sometimes. x: Do you enjoy it? y: When they deserve it. x: Did they today? y: I don't know. x: But you did it anyway. y: Yeah, just like the half-dozen guys you screwed today. x: Well, actually, it was two.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#2161 Steffan Rasmussen 15 år siden
#2162 Steffan Rasmussen 15 år siden
#2163 Antlion 15 år siden
Paramounts udgivelse er netop den bedste og mest korrekte. Kinowelts udgivelse er muligvis den skarpeste, men da de har manipuleret med farverne for at opnå dette, er Paramount-udgivelsen klart at foretrække.
Så hvis du får lyst til at gense "Johnny Guitar" endnu engang, vil jeg klart anbefale Paramounts udgivelse. :)
#2164 HonoDelLoce 15 år siden
Waterworld.. Dennis Hopper endda, right ? - han siger i hvert fald noget i den stil på et tidspunkt deri til hende den irriterende møgunge med tatoveringer på ryggen ! :)
#2165 Steffan Rasmussen 15 år siden
#2166 HonoDelLoce 15 år siden
x: There's blood on your jacket. Is that an integral part of your job?
y: Sometimes.
x: Do you enjoy it?
y: When they deserve it.
x: Did they today?
y: I don't know.
x: But you did it anyway.
y: Yeah, just like the half-dozen guys you screwed today.
x: Well, actually, it was two.
#2167 Spanner 15 år siden
Bud White FTW
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2168 HonoDelLoce 15 år siden
Synes bare den dialog er så genial, så den skulle s'gu med, uanset hvor nem den var :)
#2169 Spanner 15 år siden
#2170 Spanner 15 år siden
B: What do you mean?