Gravatar

#2501 Benway 14 år siden

A: "Second rate punk," eh?
B: Sorry. All I could think of on the spur of the moment.
A: Thanks, that makes it even worse.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2502 elwood 14 år siden

Nogen skal jo starte ud.

The dirty dozen ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2503 Benway 14 år siden

Nej, men det er meget tæt på. Lee Marvin takkede faktisk nej til en rolle i den her.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2504 Antlion 14 år siden

EDIT:

Jeg så ikke det andet citat, hvor "Lieutenant" og "Major" bliver nævnt. Det kan næsten kun være "Where Eagles Dare".
Gravatar

#2505 Benway 14 år siden

Jep, det er Clinten. Nu mangler vi bare titlen. :)
Gravatar

#2506 Antlion 14 år siden

Antlion (2504) skrev:
EDIT:

Jeg så ikke det andet citat, hvor "Lieutenant" og "Major" bliver nævnt. Det kan næsten kun være "Where Eagles Dare".

:)
Gravatar

#2507 Benway 14 år siden

Ah. Jeg havde ikke set din edit. Det er "Where Eagles Dare".
Gravatar

#2508 Antlion 14 år siden

"X is more than a man... He's an experience and he's habit-forming. If they could ever bottle him, he would outsell ginger ale."
Gravatar

#2509 Steffan Rasmussen 14 år siden

et mere?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2510 Steffan Rasmussen 14 år siden

Antlion?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: