Gravatar

#2531 Skeloboy 14 år siden

Nope

Soccer style kicker graduated from Collier High June 1976, Stetson University honors graduate class of 1980, holds 2 NCAA Division One records, one for most points in a season, one for distance, former nickname "The Mule," the first and only pro-athlete ever to come out of Collier County and one hell of a model American.

Gravatar

#2532 HonoDelLoce 14 år siden

Ace Ventura: Pet Detective !!

Quotet indledes med et helvedes langt luft-indtag ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2533 Skeloboy 14 år siden

Den kan simpelthen ikke ses for mange gange!

Din tur
Gravatar

#2534 HonoDelLoce 14 år siden

I give you completely right ! Jeg har set den så mange gange, at jeg husker quotes alt for godt derfra :D ! "Hey, I'm looking for Ray Finkle (tror jeg nok han hedder) .... And a clean pair of underwear!" :D

Nåh, nyt quote

X: I cannot believe you just sat there and let them walk out on us.
Y: At least I can walk around the house in my underwear again.
X: And that is more important to you than 20 years of friendship?
Y: It is on a hot day.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2535 HonoDelLoce 14 år siden

Hov, der er da gået stilstand i den ! Et quote mere ! :)

Y: Z has been my neighbour, my lodge brother and my best friend since the first time I went through the fifth grade.
Gravatar

#2536 jessup 14 år siden

Oldschool ?
This is just until June
Gravatar

#2537 HonoDelLoce 14 år siden

Nope :)
Gravatar

#2538 HonoDelLoce 14 år siden

Y: This is my office? This is my chair?
Q: Yeah, not to throw too much at you on your first day but this big thing here is your desk.
Y: My desk?
Gravatar

#2539 HonoDelLoce 14 år siden

Shit, enten gider folk ikke at huske denne her film, ellers vil de ikke indrømme, de har set den ! :P

Nåh, vi prøver med en lidt nemmere en :)

Z: You know, Y, I hear that eatin' too much red meat is bad for you.
Y: What a load of bunk! My father ate it every day of his life and he lived to the ripe old age of thirty-eight.
Gravatar

#2540 elwood 14 år siden

Ahh, jeg indrømmer da gerne jeg så Flintstones the Movie, synes den første var ret underholdende 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: