Gravatar

#2741 MMB 14 år siden

Steffan Rasmussen (2740) skrev:
Foeller (2736) skrev:

Det betyder vel bare, at det er et stykke tid siden han har set den.

Hmm, det har du faktisk ret i. Indlægget kan tolkes på to måder, og det mest sandsynlige er nok det, du siger. :)
Gravatar

#2742 Steffan Rasmussen 14 år siden

Kruse (2738) skrev:
I just want to explain to you, first of all, my parents are over there, my mother and father, my brother and sister. So I got to see them because I just was two years in the service, you know, so they haven't see me. Now, I want to get your phone number so I can tell you tomorrow about what I was thinking about. There's something very, very important I've got to talk to you about.

OK ... Ja det lugter jo lidt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2743 Kruse 14 år siden

Foeller (2739) skrev:
Jeg har da også googlet før, men så har jeg undladt at svare i tråden. :)
De gange, hvor jeg har googlet, var det bare for at stille min nysgerrighed.

Præcis, sådan har jeg det også. Derfor gjorde jeg det ved dette citat og tjekkede det første link, som omhandlede filmen "Summer of Sam". Derefter gik jeg ind på IMDb for at læse nogle flere citater og kunne se at ingen af dine citater var nævnt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2744 Waldca 14 år siden

Tror nu også han googlede.

Jeg gjorde det selv, da jeg var nysgerrig og støtte netop på Summer of sam :)
Gravatar

#2745 MMB 14 år siden

Kruse (2738) skrev:
Prøv at google dette stykke:

I just want to explain to you, first of all, my parents are over there, my mother and father, my brother and sister. So I got to see them because I just was two years in the service, you know, so they haven't see me. Now, I want to get your phone number so I can tell you tomorrow about what I was thinking about. There's something very, very important I've got to talk to you about.

Godt set! Hvis han havde tjekket linket, havde han faktisk fundet ud af, hvor citatet rent faktisk er fra. :)
Gravatar

#2746 Skeloboy 14 år siden

Nu tror jeg, at Rubenz mener, han ikke har set filmen for nylig...men anyway, googling er noget pjat og ødelægger det for andre
Gravatar

#2747 Antlion 14 år siden

"Why do I have patience to endure all this? "
Gravatar

#2748 Antlion 14 år siden

"If I do dream, would all my wealth would wake me! If I do wake, some planet strike me down, that I may slumber in eternal sleep!"
Gravatar

#2749 Antlion 14 år siden

A: "For shame, put up."

B: "Not I, till I have sheath'd my rapier in his bosom, and withal thrust those reproachful speeches down his throat that he hath breath'd in my dishonour here."

C: "For that I am prepar'd and full resolv'd, foul-spoken coward, that thund'rest with thy tongue, and with thy weapon nothing dar'st perform."
Gravatar

#2750 MMB 14 år siden

Jeg tror, du ville hjælpe folk, hvis du skrev nogle informationer om manuskritforfatteren (eller måske nærmere forfatteren af den tekst, som manuskriptet er baseret på)

Skriv ny kommentar: