Gravatar

#31 Steffan Rasmussen 15 år siden

Aaah .. Selvfølgelig.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#32 lagoni 15 år siden

Nemlig, Harry Potter og det der Phoenix er rigtigt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#33 HonoDelLoce 15 år siden

Men vil give dig - den var s'gu tricky! :D

Næste quote er måske nok for nemt, men genså filmen i går, så synes lige at det passede ind :D

X: You were going to be a gymnast.
Y: A journalist.
X: Right, that's what I said.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#34 HonoDelLoce 15 år siden

Okay så .. Et quote mere..

You know, I'm so glad I never got involved with you. I just would have ended up being some woman you had to get up out of bed and leave at 3:00 in the morning and go clean your andirons, and you don't even have a fireplace, not that I would know this.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#35 HonoDelLoce 15 år siden

Hmm..

Endnu et quote så..

X: And was it worth it? The sacrifice for a friend you don't even keep in touch with?
Y: X, you might not believe this, but I never considered not sleeping with you a sacrifice.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#36 elwood 15 år siden

Addicted to Love ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#37 HonoDelLoce 15 år siden

Nope..

Men dejligt med et gæt :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38 Steffan Rasmussen 15 år siden

Det er fra When Harry Met Sally. Det første er fra hvor de mødes igen efter x antal år.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#39 wimmie 15 år siden

hov...forkert post :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40 HonoDelLoce 15 år siden

#38

Det er da nemlig rigtigt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: