Hmm vi skal da vidst lige ha lidt mere hjælp kan jeg se.
A: White guys? B: White guys? They had on masks. How did you know they were white? X: Oh Lordy, help me! A: I'm asking you. How do you know they was white? X: They run white, dammit.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det må være den sværeste quote hidti (fra mig af) eller også har folk ikke set tråden her endnu, jeg smider et quote til senere, fra den her herlige film.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
B: One more word, soul brother. You had it made. Black folks would have followed you anywhere. You could've been another Marcus Garvey or even another Malcolm X. But instead you ain't nothin' but a pimp with a chicken-shit backbone.
Det er et makkerpar inde for ordens magten, men det kan godt være der ikke er nok som har set den film desvæære, jegprøve og se imorgen..rettelse senere idag, eller må jeg give svaret.
#481 Benway 16 år siden
#482 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#483 elwood 16 år siden
A: White guys?
B: White guys? They had on masks. How did you know they were white?
X: Oh Lordy, help me!
A: I'm asking you. How do you know they was white?
X: They run white, dammit.
#484 elwood 16 år siden
#485 Kruse 16 år siden
Men hvem ved, det kan være at der er andre der kan gætte den.
#486 elwood 16 år siden
F: Say, do you have to play with that thing?
B: I'm insecure, Captain.
#487 elwood 16 år siden
A: I got us into? Shut up and shoot!
Filmen er fra 1970.
#488 wimmie 16 år siden
#489 elwood 16 år siden
Det er et makkerpar inde for ordens magten, men det kan godt være der ikke er nok som har set den film desvæære, jegprøve og se imorgen..rettelse senere idag, eller må jeg give svaret.
#490 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem