Gravatar

#131 Steffan Rasmussen 17 år siden

Quote 3:
I'm very drunk and I intend on getting still drunker before this evening's over.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#132 Spanner 17 år siden

Gah - Gone With the Wind
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#133 Steffan Rasmussen 17 år siden

Korrekt - Spanner.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#134 Spanner 17 år siden

"The night's as hot as hell. It's a lousy room in a lousy part of a lousy town - I'm staring at a goddess. She's telling me she wants me. I'm not going to waste one more minute wondering how I've gotten this lucky. She smells like angels ought to smell, the perfect woman... the Goddess."
Gravatar

#135 Benway 17 år siden

Sin City?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#136 Steffan Rasmussen 17 år siden

Tror godt du kan fjerne spørgsmålstegnet :-)
Gravatar

#137 Benway 17 år siden

Jeg skriver det vist mere af vane efterhånden. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#138 Spanner 17 år siden

Det er naturligvis korrekt
Gravatar

#139 Benway 17 år siden

A: Do you feel bad about this?
B: No, I don't.
A: I do. I feel really bad.
Gravatar

#140 HonoDelLoce 17 år siden

Oooooh, den ved jeg, jeg ved den..

Eller i hvert fald tæt på..

Jeg er HELT sikker på det er en film jeg har set liiiiiiige for nylig.. Det ligger så friskt ibaghovedet.. Hvis bare jeg ku komme på en titel..

EDIT:

Hehe, nu kom jeg i tanke om hvad jeg forvekslede det med :D Og sådan var quotet ikke helt :D Så never mind :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: