Gravatar

#31 Benway 17 år siden

En hurtig fra hoften:

This is the captain. We have a little problem with our entry sequence, so we may experience some slight turbulence and then - explode.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#32 lagoni 17 år siden

Lyder meget som noget Mal eller Wash ville sige, så Serenity?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#33 Benway 17 år siden

Det er ganske rigtig Mal i "Serenity".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#34 lagoni 17 år siden

Please say hello to me.... Please say hello to me.
Gravatar

#35 HonoDelLoce 17 år siden

I Am Legend :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#36 lagoni 17 år siden

Ja, en rigtig god scene for øvrigt.
Gravatar

#37 HonoDelLoce 17 år siden

Ja, stærkt spillet af Will Smith - sådan en scene ville ellers nemt have kunnet virke som en dårlig farce..

X: You got a fifty dollar bill?
Y: I've got a wife and three kids. I haven't seen a fifty in twelve years.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#38 Verbal 17 år siden

Frækkere end politiet tillader 3.

(Hvis det er rigtigt, hvilket jeg formoder, giver jeg den videre til den der er hurtigst).
And like that... he's gone.
Gravatar

#39 HonoDelLoce 17 år siden

Det var da fesent..

Men selvfølgelig samtidigt også rigtigt..
Gravatar

#40 Benway 17 år siden

Så fyrer jeg en mere af:

Listen. You listen to me. You see that city over there? THAT'S where I'm supposed to be. Not down here with the dogs, and the garbage, and the fucking last month's newspapers blowing *back* and *forth*. I've had it with them, I've had it with you, I've had it with ALL THIS - *I want ROOM SERVICE*! I want the club sandwich, I want the cold Mexican beer, I want a $10,000-a-night hooker! I want my shirts laundered... like they do... at the Imperial Hotel... in Tokyo.

Skriv ny kommentar: