"But it wasn't just the money the XXXX were offering. It was their great health plan. They let me live provided I kill all of you before they get here. They should arrive shortly."
.. og jeg kan sige, at evermind er inde på noget af det rigtige. :)
Den næste her er nok meget nem.. Men det er jo en genial film, så ville lige have et quote derfra :D
A: What happens when he's dead? T: When Y is dead... it's over. He is the last one. A: End of payback? An eye for an eye and all that crap? You finally going to be satisfied? T: I think so. A: I hope so. Because I don't have the stomach for this anymore. T: You never did. A: Neither did you.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#51 Åkepool 17 år siden
#52 filmz-Kadann 17 år siden
Her er så endnu et:
"But it wasn't just the money the XXXX were offering. It was their great health plan. They let me live provided I kill all of you before they get here. They should arrive shortly."
.. og jeg kan sige, at evermind er inde på noget af det rigtige. :)
#53 Syndrome 17 år siden
#54 sluppermand 17 år siden
#55 filmz-Kadann 17 år siden
#56 Syndrome 17 år siden
"X: What did you learn in school today?
Y: Revenge."
#57 HonoDelLoce 17 år siden
Det er jo Hackers :D
#58 Syndrome 17 år siden
#59 HonoDelLoce 17 år siden
Den næste her er nok meget nem.. Men det er jo en genial film, så ville lige have et quote derfra :D
A: What happens when he's dead?
T: When Y is dead... it's over. He is the last one.
A: End of payback? An eye for an eye and all that crap? You finally going to be satisfied?
T: I think so.
A: I hope so. Because I don't have the stomach for this anymore.
T: You never did.
A: Neither did you.
#60 filmz-Kadann 17 år siden
Desperado