Er det snyd, hvis man ved hvilken film det er, trods man aldrig har set den - og den eneste grund til man ved det, er fordi man surfede rundt på imdb, for en uges tid siden? :P
Nej, det synes jeg ikke. For en uges tid siden vidste du jo ikke, at jeg ville citere netop den film. Jeg har før oplevet, at en film kun blev gættet, fordi vedkommende, der gættede den, på et tidligere tidspunkt havde været inde på IMDB og tjekke Ian McShanes samlede bedrifter.
Hvis du har et bud, så slå dig endelig løs, bassemand. :)
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Big Nothing? Sjovt nok din "band of brothers" kommentar der satte mig på rette spor.. sad nemlig og så hele serien for en uges tid siden, og surfede derfor rundt under David Schwimmer :D
#71 sluppermand 17 år siden
Hey, where are the white women at?
anyways MikkelHJ har bolden...
#72 MikkelHJ 17 år siden
A: Did you check her pulse?
B: Well I assumed that when you have an axe lodged in your skull, your pulse tends to bottom out on you.
#73 MikkelHJ 17 år siden
A: You shot me?
B: That's the first true thing you ever said.
Jeg er også klar med hints. I skal bare spørge.
#74 MikkelHJ 17 år siden
To get a job in a call center you have to be, by far, the biggest loser I have ever met. And I'm from Las Vegas.
De to mandlige hovedrolleindehavere har tidligere spillet sammen i Band of Brothers.
#75 Syndrome 17 år siden
#76 MikkelHJ 17 år siden
Hvis du har et bud, så slå dig endelig løs, bassemand. :)
#77 Syndrome 17 år siden
#78 MikkelHJ 17 år siden
Jeg tænkte nok, at mit hint ville sætte gang i nogens små grå.
#79 Syndrome 17 år siden
X: Aren't you gonna cry out for help?
Y: Would it do any good?
X: ...No.
#80 HonoDelLoce 17 år siden
The Whole Nine Yards :D
No biggy :P