Maybe it makes sense now. Maybe somewhere in all of this there's a reason. Maybe somewhere in all of this there's a why. Maybe somewhere there's that thing that lets you tie it all up with a neat bow and bury it in the backyard. But nothing, not getting angry, not prayers, and not tears, nothing can make something that happened unhappen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hmm.. Min computer er brændt sammen så dette er et forsøg på at svare via min pda. Hvis dette virker bliver jeg lykkelig over at jeg ikke lœngere behøver have net-abstinenser. :-)
Men det ser indtil videre ud til at virke super. Dog tog indlœsningen af alle disse tråde et stykke tid. hehe
Men kan sige at det er en nyere film.
Fantastiske Kevin Spacey har desuden en birolle heri.
Undskyld forsinkelsen..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Wauw... Egentligt ikke en film jeg brød mig speciel om, men det er da rart at den truende senil demens endnu ikke har uskadeliggjort den del af hukommelsen, der husker den slags film..! Jeg er fuldstændigt blottet for kreative indput til denne tråd, så jeg smider buketten og griberen må komme med næste citat...!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#91 Bony 18 år siden
Maybe it makes sense now. Maybe somewhere in all of this there's a reason. Maybe somewhere in all of this there's a why. Maybe somewhere there's that thing that lets you tie it all up with a neat bow and bury it in the backyard. But nothing, not getting angry, not prayers, and not tears, nothing can make something that happened unhappen.
#92 Benway 18 år siden
#93 Bony 18 år siden
Men det ser indtil videre ud til at virke super. Dog tog indlœsningen af alle disse tråde et stykke tid. hehe
Men kan sige at det er en nyere film.
Fantastiske Kevin Spacey har desuden en birolle heri.
Undskyld forsinkelsen..
#94 mini_jette 18 år siden
#95 Bony 18 år siden
#96 mini_jette 18 år siden
Jeg er fuldstændigt blottet for kreative indput til denne tråd, så jeg smider buketten og griberen må komme med næste citat...!
#97 Benway 18 år siden
A: How does it feel sitting behind that desk?
B: Almost like holding a gun... only much more powerful.
#98 jessup 18 år siden
#99 Benway 18 år siden
Nyt citat:
How can you trust a man who wears both a belt and suspenders? The man can't even trust his own pants.
#100 jessup 18 år siden
Så det er mit gæt Once upon a time in the west?