Gravatar

#41 Benway 18 år siden

Andet citat:

Here I was born, and there I died. It was only a moment for you. You took no notice.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#42 Benway 18 år siden

Den er åbenbart sværere end jeg troede.

Filmen blev et ganske stort flop, og instruktøren blev gevaldigt skuffet. Dette var muligvis hans mest personlige film nogensinde. Han bebrejdede filmens stjerne, og de to arbejdede aldrig mere sammen. Ikke desto mindre regnes filmen i dag for at være hans bedste.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#43 MikkelHJ 18 år siden

Eyes Wide Shut?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#44 Benway 18 år siden

Nej. Det er en ældre film.
Gravatar

#45 jessup 18 år siden

Jeg har snydt så jeg er ikke med. Det var lige godt satans at dialogen ikke får en klokke til at ringe for mig.
This is just until June
Gravatar

#46 Benway 18 år siden

I en tidligere film de to havde lavet sammen, foregår hele handlingen ved at hovedpersonen lurer på sine naboer. I denne observere han også på afstand en god del af handlingen, men denne gang ved at skygge.
Gravatar

#47 Skeloboy 18 år siden

He, ok, nu ved jeg da hvem instruktøren er, men citaterne siger mig intet. Er heller ikke velbevandret i hans film(jaja...det er en fejl i min opdragelse)
Gravatar

#48 Benway 18 år siden

#47 Det er aldrig for sent at begynde. :)

Filmens titel har noget at gøre med svimmelhed...
Gravatar

#49 dolphinfriendly 18 år siden

"Vertigo" ?

Gravatar

#50 Benway 18 år siden

Yes! :)

Skriv ny kommentar: