Gravatar

#131 MikkelHJ 18 år siden

Det er fuldstændig rigtigt. Det var en lang, sej omgang, men vi klarede det fandeme. Jeg havde efterhånden kun to gåder tilbage.

Det lader heller ikke til, at der er så mange andre, der har set den, men hvorom alting er, er turen din, Benway. Flot klaret!
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#132 Benway 18 år siden

#131 Det er vist det man kalder svineheld. :) Er den for øvrigt anbefalelsesværdig? Jeg ville gerne se McShane i andre roller end Deadwood.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#133 Benway 18 år siden

Næste:

X: I don't mean to be flippant or to enrage you or anything, but you're a psychotic man.
Y: I know.
X: A very nice psychotic man.
Y: Thank you.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#134 MikkelHJ 18 år siden

#132 Det er faktisk en fin lille thriller om Sara, der har mistet sin mor i et biluheld. I et forsøg på at finde en mening med det hele, begynder hun at deltage i en leg, der går ud på at løse gåder, som andre har spraymalet på diverse mure. Det siges nemlig, at når man har løst tilstrækkelig mange gåder, vil man få indblik i, hvordan hele verden er skruet sammen.

Ian McShane spiller hendes far, der også er kriminalbetjent. Han prøver at hjælpe sin datter med at komme sig over moderens død, men spiller også en vigtig rolle, da legen går over gevind.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#135 Benway 18 år siden

#134 Ok. Jeg takker for oplysningen.
Gravatar

#136 evermind 18 år siden

Jeg var ved at sige The Matador... oh fuck, nu sagde jeg alligevel.

Det er ikke rigtigt, vel?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#137 Benway 18 år siden

#136 Desværre nej.
Gravatar

#138 dolphinfriendly 18 år siden

Hmm...er det ikke "Fear and loating in Las Vegas" eller noget i den stil?

Gravatar

#139 Benway 18 år siden

Nej. Her er et nyt citat:

X: Where would King Arthur be without Guinevere?
Y: Happily married, probably.
X: Well, that's a bad... that's a bad example.
Gravatar

#140 chronaden 18 år siden

er det ikke Jeff Bridges og Robin Williams der har den samtale i den meget undervurderede "fisher king" ? :>
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: