Gravatar

#21 chuck 19 år siden

Hold da kæft, det er rigtigt. Jeg har set den for 2 måneder siden, men mente ikke, at jeg havde set filmen. Flot! :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#22 Vestas 19 år siden

#20 Der var den!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#23 chronaden 19 år siden

Here goes:

Listen, hit the bars, work some parties, and get me transvestites. I need transvestites. All right. Bye.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#24 rockysds 19 år siden

En af mine yndlingsfilm: Ed Wood
Depp styrer!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#25 chronaden 19 år siden

yep
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#26 rockysds 19 år siden

X: Hey man, I thought you killed yourself.
Y: What?
X: I thought you killed yourself. That wasn't you?
Y: No, no, tha-that wasn't me.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#27 Vestas 19 år siden

Hehe, sjovt citat! Er det ikke fra Garden State?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#28 rockysds 19 år siden

Jo, you're up
Gravatar

#29 rockysds 19 år siden

Der synes ikke rigtigt at ske noget, så jeg griber teten. Guess away:

Killing you is killing myself. But, you know, I'm pretty tired of both of us.
Gravatar

#30 Benway 19 år siden

Det er fra "The Lady from Shanghai".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: