#211-213 Nope, nej og nein..! #211... Uha, måtte lige søge hjælp hos imdb, den kendte jeg ski ikke... Nu kan jeg så fortælle at det er lige langt nok...
Vi snakker 50'erne..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Tja - hvis man kan regne med GUTSs hint i #208, så må det næsten være "Den Tavse Mand". Men det begyndte jo at blive nemt, når både skuespiller og årti var hint'et.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Ja, nu ville jeg jo heller ikke lyde kry, men når man kan gå ind i sin egen filmdatabase og finde de film man har fra 50'erne med John Wayne, så ER det lige pludselig nemt. Jeg vidste jo, at den skulle være i databasen, for jeg kunne huske at have set/hørt citatet.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#219... Rolig nu... Vi er altså nogle der har et arbejde, der kræver man bruger weekenden, og ikke tillader at man sidder og leger på nettet... Men du kan roligt komme med et nyt citat, for selvfølgelig var gættet i 215 ('the quiet man') helt korrekt...!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#211 jessup 19 år siden
#212 Benway 19 år siden
#213 chuck 19 år siden
#214 mini_jette 19 år siden
Nope, nej og nein..!
#211... Uha, måtte lige søge hjælp hos imdb, den kendte jeg ski ikke... Nu kan jeg så fortælle at det er lige langt nok...
Vi snakker 50'erne..!
#215 filmz-jackjazz 19 år siden
//JackJazz
#216 chuck 19 år siden
#217 filmz-jackjazz 19 år siden
Ja, nu ville jeg jo heller ikke lyde kry, men når man kan gå ind i sin egen filmdatabase og finde de film man har fra 50'erne med John Wayne, så ER det lige pludselig nemt. Jeg vidste jo, at den skulle være i databasen, for jeg kunne huske at have set/hørt citatet.
//JackJazz
#218 jessup 19 år siden
#219 filmz-jackjazz 19 år siden
"Den Tavse Mand" har originaltitlen "The Quiet Man".
MINI JETTE:
Vi mangler stadig og få svar på, om nogen af os har gættet rigtigt.
//JackJazz
#220 mini_jette 19 år siden
Rolig nu... Vi er altså nogle der har et arbejde, der kræver man bruger weekenden, og ikke tillader at man sidder og leger på nettet...
Men du kan roligt komme med et nyt citat, for selvfølgelig var gættet i 215 ('the quiet man') helt korrekt...!