Gravatar

#81 Guts 19 år siden

Ja det kan jeg godt se.
Jeg mente hvordan kan Pulp blive nævnt i et quote fra Reservoir, da Pulp blev lavet efter...!
Men anyways....skal lige finde på et quote...!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#82 Guts 19 år siden

Her er den:

"I'm no leader. I do what I have to do - sometimes people come with me"
Gravatar

#83 HonoDelLoce 19 år siden

Hey, det er Demolition Man med Sniperen og RAMBO! Der siger en det i hvert fald..

EDIT: Bliver i øvrigt sagt af ham der der leder den bande-ting der.. Eller, det siger han jo så, at han ikke gør.. Anyway.. Friendly eller sådan noget, hedder han vidst ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#84 Guts 19 år siden

Lige præcis!!!
Gravatar

#85 Captain Vallo 19 år siden

... spillet af Denis Leary!
Yeah, fucker!
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#86 HonoDelLoce 19 år siden

T: What are you going to do?
Æ: What I do best. I'm gonna kill 'em.. Anyone who was involved, anyone who profited from it, anybody who opens their eyes at me.
T: You kill 'em all..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#87 Benway 19 år siden

Man on Fire?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#88 HonoDelLoce 19 år siden

Fandme yes.. Nu har mine sidste par deltagener i denne quiz jo åbenbart været for svære, så tænkte i lige skulle have en sindssygt nem en ;)
Gravatar

#89 Benway 19 år siden

Det kan også være svært at vurdere. Her er en der heller ikke burde være så vanskelig:

Why don't we just wait here for a little while... see what happens?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#90 rockysds 19 år siden

The Thing, ikk?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: