#80 Ja det kan jeg godt se. Jeg mente hvordan kan Pulp blive nævnt i et quote fra Reservoir, da Pulp blev lavet efter...! Men anyways....skal lige finde på et quote...!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Hey, det er Demolition Man med Sniperen og RAMBO! Der siger en det i hvert fald..
EDIT: Bliver i øvrigt sagt af ham der der leder den bande-ting der.. Eller, det siger han jo så, at han ikke gør.. Anyway.. Friendly eller sådan noget, hedder han vidst ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
T: What are you going to do? Æ: What I do best. I'm gonna kill 'em.. Anyone who was involved, anyone who profited from it, anybody who opens their eyes at me. T: You kill 'em all..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#81 Guts 19 år siden
Ja det kan jeg godt se.
Jeg mente hvordan kan Pulp blive nævnt i et quote fra Reservoir, da Pulp blev lavet efter...!
Men anyways....skal lige finde på et quote...!
#82 Guts 19 år siden
"I'm no leader. I do what I have to do - sometimes people come with me"
#83 HonoDelLoce 19 år siden
EDIT: Bliver i øvrigt sagt af ham der der leder den bande-ting der.. Eller, det siger han jo så, at han ikke gør.. Anyway.. Friendly eller sådan noget, hedder han vidst ? :D
#84 Guts 19 år siden
Lige præcis!!!
#85 Captain Vallo 19 år siden
Yeah, fucker!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#86 HonoDelLoce 19 år siden
Æ: What I do best. I'm gonna kill 'em.. Anyone who was involved, anyone who profited from it, anybody who opens their eyes at me.
T: You kill 'em all..
#87 Benway 19 år siden
#88 HonoDelLoce 19 år siden
#89 Benway 19 år siden
Why don't we just wait here for a little while... see what happens?
#90 rockysds 19 år siden