Det var i øvrigt også en rigtig god butik (den i Århus), fordi man altid kunne gå derind og få sig en sludder. Det var en af de få filmbutikker, hvor de rent faktisk vidste hvad de snakkede om. jeg støttede dem jævnligt dengang, selvom de var dyre, fordi jeg synes det var en hyggelig forretning.
Jeg har nu hele tiden haft dem mistænkt for at have et hemmeligt bagrum med R1 titler lige siden man indførte den tåbelige regel. Jeg kan huske hvor gal indehaveren var over det. Hvordan gik det i øvrigt med deres retsag i EU?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg mener at den i København stadigvæk sælger Region-1 film, endda klart og tydeligt i butikken. Grunden er, at de efter anti-import loven blev indført, bad kulturministeriet om decideret at sende dem en liste over de dvd'er, som de ikke måtte importere. De fik vist aldrig svar, og derfor kørte de bare ufortrødent videre. Halv-bad move.
#11 gi-jones 20 år siden
Jeg har nu hele tiden haft dem mistænkt for at have et hemmeligt bagrum med R1 titler lige siden man indførte den tåbelige regel. Jeg kan huske hvor gal indehaveren var over det. Hvordan gik det i øvrigt med deres retsag i EU?
#12 Yoda 20 år siden
#13 dyg 20 år siden
#14 The Insider 20 år siden
#15 Yoda 20 år siden
Jeg mente at deres retssag fortsat kører - ikke butikken i Århus!
#16 dyg 20 år siden