Jeg har brugt mange år på Filmz og jeg besøger siden flere gange dagligt.
Jeg vil dog sige, at jeg har nydt Filmz mere i fortiden end nu.
Min egen jargon er generelt fokuseret på det humoristiske, men jeg kan også godt være flabet/nedladende overfor andre brugere. Det er dog mest, hvis de starter et angreb mod mig eller gør noget andet mærkeligt, som ikke at kunne lide Christian Bale (I know, those crazy child molesters).
Jeg kunne godt være foruden de der "frække overskrifter", som nyhederne bærer præg af nu til dags og så kunne det være fedt (hvis muligt) at have to anmeldere på samme film, lidt ligesom de nogle gange gør på Gamereactor.
Og ja, måske et redesign af hjemmesiden også var ved at være på sin plads?
Endvidere savner jeg, at folk siger til mig, at jeg er sød og dejlig.
Evt. med en eller anden matematisk formular, der med videnskabeligt belæg kan bevise det, så jeg kan fremvise det til tvivlere.
Jeg har bare ikke den samme tid længere, og det af flere grunde. 3 Børn tager det meste af fritiden, men jeg har altid haft jobs, hvor en computer udgjorde ca. 80% af arbejdsdagen, og hvis man sætter mig foran en computer, så arbejder jeg ikke effektivt 8 timer. Så det har medført at jeg har haft mulighed for at læse med og poste, nærmest så meget som jeg ville. Det kan jeg ikke mere efter mit brancheskifte, og når jeg kommer hjem, skal der laves mad, ryddes af og puttes. Så er klokken omkring 8 og så har jeg lyst til bare at se fjernsyn. Og så har jeg heller ikke en computer, der kan håndtere det jeg godt kunne tænke mig. Jeg har mine forældres gamle ThinkPad fra IBM, der ikke kan køre netradio og Facebook sammen uden at crashe. I det omfang tiden tillader, så læser jeg stadig med, og prøver at være aktiv, men det har altså sine begrænsninger. (Det har fx. taget mig siden i går morges at læse denne tråd, da jeg har haft både aften og morgenvagt)(Har haft 5 timers weekend indtil videre ;))
...Men jeg elsker jer stadig.. Af hele mit hjerte... (Og i har tabt jer!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#61 the_paki_don 10 år siden
Jeg har brugt mange år på Filmz og jeg besøger siden flere gange dagligt.
Jeg vil dog sige, at jeg har nydt Filmz mere i fortiden end nu.
Min egen jargon er generelt fokuseret på det humoristiske, men jeg kan også godt være flabet/nedladende overfor andre brugere. Det er dog mest, hvis de starter et angreb mod mig eller gør noget andet mærkeligt, som ikke at kunne lide Christian Bale (I know, those crazy child molesters).
Jeg kunne godt være foruden de der "frække overskrifter", som nyhederne bærer præg af nu til dags og så kunne det være fedt (hvis muligt) at have to anmeldere på samme film, lidt ligesom de nogle gange gør på Gamereactor.
Og ja, måske et redesign af hjemmesiden også var ved at være på sin plads?
Endvidere savner jeg, at folk siger til mig, at jeg er sød og dejlig.
Evt. med en eller anden matematisk formular, der med videnskabeligt belæg kan bevise det, så jeg kan fremvise det til tvivlere.
#62 T. Nielsen 10 år siden
#63 Riqon 10 år siden
Det gør jeg også.
... savner at folk siger det til dig.
#64 the_paki_don 10 år siden
Som vi kan se, så er det et gennemgribende problem. Riqon er decideret påvirket af det.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt.
#65 davenport 10 år siden
Og så har jeg heller ikke en computer, der kan håndtere det jeg godt kunne tænke mig. Jeg har mine forældres gamle ThinkPad fra IBM, der ikke kan køre netradio og Facebook sammen uden at crashe.
I det omfang tiden tillader, så læser jeg stadig med, og prøver at være aktiv, men det har altså sine begrænsninger. (Det har fx. taget mig siden i går morges at læse denne tråd, da jeg har haft både aften og morgenvagt)(Har haft 5 timers weekend indtil videre ;))
...Men jeg elsker jer stadig.. Af hele mit hjerte... (Og i har tabt jer!)
#66 Åkepool 10 år siden
Tak tak, jeg var ikke sikker på, at det kunne ses :)
Forresten kan jeg ikke fordrage Christian Bale. Han er pænt overvurderet og ulidelig som Batman.
#67 the_paki_don 10 år siden
#68 davenport 10 år siden
#69 the_paki_don 10 år siden
#70 misuma 10 år siden