Gravatar

#11 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

:)
Gravatar

#12 Geekalot 10 år siden

De har da hvert fald skruet ned for den, kun fået den 1 gang, siden jeg brokkede mig. Det jo ikke for siden ikke skal tjene penge på at vise dem :) ikke jeg skal brokke mig over de bliver vist for lidt nu. Men et sted imellem nu og før tror jeg ville være passende.
Gravatar

#13 David Munch 10 år siden

Arla proteinmælk (?) reklamen må godt blive slagtet - Den starter automatisk en fuldskærmsfilm på min iPhone igen og igen og igen, så jeg ikke kan bruge siden.
Gravatar

#14 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#13 Jeg undersøger det straks. Bør være fjernet/ændret senest om et døgn.
Gravatar

#15 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#13 Vi oplever ikke problemer med Arla-annoncen, men har fået stoppet en fodbold-annonce på smartphone. Håber, det hjælper :)
Gravatar

#16 Geekalot 10 år siden

Hvis man kunne kvæle en reklame !!!!!! lorte arla reklame, selvom musen har kørt hen over den nu 50 gange, får jeg stadig et shock hver gang hehe
Gravatar

#17 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#16 Jeg undersøger, om den kan ændres!
Gravatar

#18 Geekalot 10 år siden

Nah ved ikke om jeg er sur på den reklame eller det er mig selv for at køre musen henover den hehe :) gjort det 50 nu så må nok bare indse det er mig den er galt med :)
Gravatar

#19 Geekalot 10 år siden

Ham Daniel bond der, han behøver ikke poppe op hver gang Morten :) han siger i det mindste ikke noget hehe
Gravatar

#20 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#19 Jeg har fået bestilt en Arla-udgave uden lyd, men den tager åbenbart nogle dage at få udviklet - kan ikke love, at Arla er fikset i denne uge, men næste derimod.

Får skruet ned for James - tak for dit feedback :)

Update på James: Den er nu sat til at blive vist 3 gange på et døgn. Hvis det stadig bliver for meget, så sig til, så kigger jeg på det igen :)

Skriv ny kommentar: