De har da hvert fald skruet ned for den, kun fået den 1 gang, siden jeg brokkede mig. Det jo ikke for siden ikke skal tjene penge på at vise dem :) ikke jeg skal brokke mig over de bliver vist for lidt nu. Men et sted imellem nu og før tror jeg ville være passende.
Arla proteinmælk (?) reklamen må godt blive slagtet - Den starter automatisk en fuldskærmsfilm på min iPhone igen og igen og igen, så jeg ikke kan bruge siden.
Nah ved ikke om jeg er sur på den reklame eller det er mig selv for at køre musen henover den hehe :) gjort det 50 nu så må nok bare indse det er mig den er galt med :)
#19 Jeg har fået bestilt en Arla-udgave uden lyd, men den tager åbenbart nogle dage at få udviklet - kan ikke love, at Arla er fikset i denne uge, men næste derimod.
Får skruet ned for James - tak for dit feedback :)
Update på James: Den er nu sat til at blive vist 3 gange på et døgn. Hvis det stadig bliver for meget, så sig til, så kigger jeg på det igen :)
#11 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#12 Geekalot 9 år siden
#13 David Munch 9 år siden
#14 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#15 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#16 Geekalot 9 år siden
#17 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
#18 Geekalot 9 år siden
#19 Geekalot 9 år siden
#20 Morten Vejlgaard Just 9 år siden
Får skruet ned for James - tak for dit feedback :)
Update på James: Den er nu sat til at blive vist 3 gange på et døgn. Hvis det stadig bliver for meget, så sig til, så kigger jeg på det igen :)