Gravatar

#11 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

:)
Gravatar

#12 Geekalot 8 år siden

De har da hvert fald skruet ned for den, kun fået den 1 gang, siden jeg brokkede mig. Det jo ikke for siden ikke skal tjene penge på at vise dem :) ikke jeg skal brokke mig over de bliver vist for lidt nu. Men et sted imellem nu og før tror jeg ville være passende.
Gravatar

#13 David Munch 8 år siden

Arla proteinmælk (?) reklamen må godt blive slagtet - Den starter automatisk en fuldskærmsfilm på min iPhone igen og igen og igen, så jeg ikke kan bruge siden.
Gravatar

#14 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#13 Jeg undersøger det straks. Bør være fjernet/ændret senest om et døgn.
Gravatar

#15 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#13 Vi oplever ikke problemer med Arla-annoncen, men har fået stoppet en fodbold-annonce på smartphone. Håber, det hjælper :)
Gravatar

#16 Geekalot 8 år siden

Hvis man kunne kvæle en reklame !!!!!! lorte arla reklame, selvom musen har kørt hen over den nu 50 gange, får jeg stadig et shock hver gang hehe
Gravatar

#17 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#16 Jeg undersøger, om den kan ændres!
Gravatar

#18 Geekalot 8 år siden

Nah ved ikke om jeg er sur på den reklame eller det er mig selv for at køre musen henover den hehe :) gjort det 50 nu så må nok bare indse det er mig den er galt med :)
Gravatar

#19 Geekalot 8 år siden

Ham Daniel bond der, han behøver ikke poppe op hver gang Morten :) han siger i det mindste ikke noget hehe
Gravatar

#20 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#19 Jeg har fået bestilt en Arla-udgave uden lyd, men den tager åbenbart nogle dage at få udviklet - kan ikke love, at Arla er fikset i denne uge, men næste derimod.

Får skruet ned for James - tak for dit feedback :)

Update på James: Den er nu sat til at blive vist 3 gange på et døgn. Hvis det stadig bliver for meget, så sig til, så kigger jeg på det igen :)

Skriv ny kommentar: