Gravatar

#11 elwood 19 år siden

Jean Grey høres som voice over, mens man ser vandet, og kameraret flyver henover, på et tidspunkt siger hun noget med "this process is slow, and normally taking thousands and thousands of years, but every few 100 milinia, evolution leaps forward. Herefter høres musikken igen og pludselig kan man se en skikkelse i vandet, det er meget, man skal kigge godt efter, men jeg er ikke i tvivl der er noget i vandet Jean Grey er mit bud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Patriarch 19 år siden

Der er ingen tvivl. Det er en ildfugl, så ja - Jean Grey
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

#13 19 år siden

2: Sker der også noget efter rulleteksterne i LOTR?
Gravatar

#14 lagoni 19 år siden

Hmm, læste overskriften som "Reminder til folk der skal se sex, men...". Ku' være man skulle blive til efter filmen i så fald.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15 PredatorX 19 år siden

skal du ikke være ked af... du er nok ikke den eneste.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 elwood 19 år siden

Nej jeg hentyder bare til at de var lange 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 filmz-bullseye 19 år siden

Takker for tipper:)! Glæder mig allerede
Gravatar

#18 filmz-Mifan 19 år siden

Hehe - nice lille scene der :D Kæresten og jeg var de eneste der blev i biografen, på trods af at de ikke tændte lyset...
~ Mifan
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 19 år siden

Nede i den lille lokalbiograf kom personalet ind mindst ti gange for at tjekke, om vi ikke var gået endnu, så de kunne begynde at rydde op. Da klippet kom til sidst, blev de helt vilde af begejstring, fordi de ikke anede, at der kom noget - de påstod tilmed, at de ville sætte en seddel op om, at folk skulle blive siddende til efter rulleteksterne.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: