Gravatar

#31 cans 12 år siden

Er der nogen der ved om den kommer op i glorious 2D nogen steder (i københavn)? Man kan på kino.dk bestille billetter til 3D fremvisninger, men ikke 2D :-/
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#32 Richard Burton 12 år siden

#31 I værste fald tager du et par 3D briller og skifter brilleglassene. Så ser du filmen i 2D :)

Du kan også købe dem her:

http://www.2d-glasses.com/
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#33 Benway 12 år siden

Den kommer ret sikkert også i 2D, men det er vist almindelig praksis, at man først meget sent kan forudbestille til 2D-forestillingerne.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#34 Richard Burton 12 år siden

#33 Coming to a 2D cinema 6 feet below! Men der går lidt tid!
Gravatar

#35 evermind 12 år siden

#29+30 Jamen det var nu også mest bare en undren. Jeg er skam også game, bare filmen er god. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#36 cans 12 år siden

#32 Jeg overvejede også kort at hive mit ene øje ud, så har man jo også løst problemet ;-)
Men fungerer de briller virkeligt? Altså uden at billedet ser forringet ud?

#33 Tak for det mere seriøse svar ;-)
Gravatar

#37 Richard Burton 12 år siden

#35 Men nu kender jeg heller ikke Lovecrafts bog, så jeg har ikke noget rigtig "i klemme" :)

#36 Jep de fungerer. Det er bare at skifte brilleglasset eller købe disse, så ser du filmen i 2D. Husk dog bare lige, at de 2D briller du skifter glassene på, stemmer med formatet i den biograf du ser filmen i :)
Gravatar

#38 cans 12 år siden

#37 Tak for info, det er lige før man burde overveje at investere i dem. Det ville dog stadig irritere mig grænseløst fortsat at skulle betale ekstra for billetten :-/
Gravatar

#39 evermind 12 år siden

#37 Som bekendt har jeg heller læst den endnu (ellers ville jeg nok have ærgret mig, da jeg er ret spændt på Prometheus, navnlig fordi jeg ved så lidt om den). Men jeg betragter Lovecraft-ish horror som et godt tegn! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#40 Richard Burton 12 år siden

cans (38) skrev:
#37 Tak for info, det er lige før man burde overveje at investere i dem. Det ville dog stadig irritere mig grænseløst fortsat at skulle betale ekstra for billetten :-/

Det skal du heller ikke! Ihvertfald IKKE for brillerne. Sidst sagde jeg, at jeg selv havde briller med og jeg skulle ikke betale gebyret for brillerne på 10 kr.

Hos Nordisk Film biografer er prisen for 3D-film inkl. et 3D-tillæg, men IKKE inkl. 3D-briller, da Nordisk Film Biografer tillader genbrug af brillerne. 3D-briller koster 10 kr., som kommer oveni prisen på filmen, men hvis man har sine egne 3D-briller med, bliver man ikke opkrævet. Hvis man køber billetterne online på kino.dk, betaler man automatisk de 10 kr. for 3D-briller, som man dog kan vælge at få refunderet i biografens billetluge inden filmen, hvis man har sine egne 3D-briller med.

Skriv ny kommentar: