Gravatar

#31 SpielbergFreak 20 år siden

Igen mange tak, det er sgu lidt overvældende må jeg sige. TAK!

For lige at få det på det rene, så er det ikke i NY, men på deres afdeling på Oxford University i London.

Det er ikke en egentlig uddannelse, men mere et slags kursus. Jeg skal gå på en filmmaking linie, en slags all-around-film, med mest fokus på instruktion. Men det er ikke sådan at jeg har en egentlig instruktøruddannelse efter dette, "blot" et kursusbevis, som er meget værdifuldt i Hollywood. Spielbergs søn, Max, har gået der, plus en masse andre filmfolks og skuespilleres familie.

Grunden til at jeg tager på denne skole er, at den er superanerkendt i USA og UK. De påstår at man får ligeså meget ud af dette forløb, som på en 3-4 årig instruktøruddannelse på en national filmskole. Det betyder så, at forløbet er yderst intensivt, men det er filmskabelse jo.
Gravatar

#32 NightHawk 20 år siden

Super cool gået! Stort tillykke herfra og du må ha alt mulig held og lykke over there :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#33 filmz-matt_bender 20 år siden

...Tillykke!
That rug really tied the room together.
Gravatar

#34 Æsop9000 20 år siden

jamen tillykke da
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#35 filmz-sanjo 20 år siden

Congratulations! May your first movie, be a naughty one!
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#36 davenport 20 år siden

Når du så er færdig, gider du så ikke at lave noget om rumvæsner og invation? Det kan man bare ikke få nok af! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37 filmz-Koenig 20 år siden

1000 gange tillykke... vi ses i holly(bolly?)wood!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#38 läkerol 20 år siden

Det er da fedt :D Tillykke :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#39 myggen 20 år siden

#31: Hov, er det bare i London? Så trækker jeg al tillykke tilbage :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#40 filmz-Cyberdog 20 år siden

Stort Tillykke!!!!

Jeg glæder mig på dine vegne...! :)
Samlingen:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971

Skriv ny kommentar: