Dét tror jeg bliver lidt svært. Det er en meget lille eksklusiv gruppe, der har set et billede af lagoni. Og det var endda meget mod hendes vilje. Og det ville da være total led at smide billeder op mod nogens vilje. Til gengæld skulle kss være en foto-magnet.
Hvad angår mig selv, så har jeg også en del mystiske billeder. Primært fordi jeg er permanent ufotogen(A word?). De må komme på senere, da jeg ikke lige har tid til at finde dem alle.
Men billedet af mig i garfield-boxers foran min DVD-samling forbliver gemt.....og glemt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 Patriarch 20 år siden
#12 HelmerJ 20 år siden
#13 Captain Vallo 20 år siden
Tobak?
Hrmpf...
Jeg er skuffet.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#14 HelmerJ 20 år siden
#15 Patriarch 20 år siden
#16 davenport 20 år siden
Jeg er computerløs for tiden, så jeg kan ikke give igen. Jeg har kun denne comp på arbejde, og der har jeg ikke samme muligheder..
Men bare vent...
Er der ikke andre der har underlige billeder af hinanden?
#17 dyg 20 år siden
#18 DarkLight 20 år siden
Og det ville da være total led at smide billeder op mod nogens vilje. Til gengæld skulle kss være en foto-magnet.
Hvad angår mig selv, så har jeg også en del mystiske billeder. Primært fordi jeg er permanent ufotogen(A word?).
De må komme på senere, da jeg ikke lige har tid til at finde dem alle.
Men billedet af mig i garfield-boxers foran min DVD-samling forbliver gemt.....og glemt.
#19 dyg 20 år siden
Og hvad dig, Garfield-boxers og din dvd-samling angår, så kan jeg kun sige: Nej tak!
#20 DarkLight 20 år siden