Gravatar

#11 Patriarch 20 år siden

Davenport - du må da have nogle tilsvarende billeder af helmer?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 HelmerJ 20 år siden

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 Captain Vallo 20 år siden

Tobak?
Hrmpf...
Jeg er skuffet.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#14 HelmerJ 20 år siden

Davenport skaljeg finde andre billeder hvis du forstår sådan en lille en ?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#15 Patriarch 20 år siden

Jeps :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 davenport 20 år siden

Ikke for inkriminerende...

Jeg er computerløs for tiden, så jeg kan ikke give igen. Jeg har kun denne comp på arbejde, og der har jeg ikke samme muligheder..

Men bare vent...

Er der ikke andre der har underlige billeder af hinanden?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 dyg 20 år siden

#16 - Tror lige vi må have lagoni/kss/Scherlund på banen. Der skal nok være sjove/underlige/skræmmende/dybt forfærdelig billeder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 DarkLight 20 år siden

Dét tror jeg bliver lidt svært. Det er en meget lille eksklusiv gruppe, der har set et billede af lagoni. Og det var endda meget mod hendes vilje.
Og det ville da være total led at smide billeder op mod nogens vilje. Til gengæld skulle kss være en foto-magnet.

Hvad angår mig selv, så har jeg også en del mystiske billeder. Primært fordi jeg er permanent ufotogen(A word?).
De må komme på senere, da jeg ikke lige har tid til at finde dem alle.

Men billedet af mig i garfield-boxers foran min DVD-samling forbliver gemt.....og glemt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#19 dyg 20 år siden

Ja, men lagoni har en del billeder af kss, så vidt jeg husker. Så er det vel også hende vi skal have på banen.

Og hvad dig, Garfield-boxers og din dvd-samling angår, så kan jeg kun sige: Nej tak!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 DarkLight 20 år siden

Jeg har også nogen med futte på. Hjælper det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: