Gravatar

#11 kiwwy 11 år siden

Jammen så prøver jeg at se nogle flere af dem, så må vi se hvor mange af dem jeg kommer igennem :D
Gravatar

#12 doom WAD 11 år siden

Jeg havde hørt at de stank efter 1'eren, men jeg blev meget positivt overrasket, da jeg så dem på Netflix. Anbefales! Rigtig god historie, omend noget søgt til tider. Men ikke meget mere søgt end mange Agatha Christie plot. 1'eren er klart en perle, og det er svært at skabe noget nyt i sequels, men de efterfølgende er bestemt ikke blot ren tomgang.
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 11 år siden

2'eren og 7'eren er mine favoritter i serien... de begge scorer en karakter på 4/10!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 Ispep 11 år siden

Imponerende du så har gidet at se alle syv film :D
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 11 år siden

#14 De er så dumme, at de er underholdende!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 doom WAD 11 år siden

Jeg har virkelig svært ved at se, at de er dumme. Hvis du ser på your ordinary direct to dvd slasher movie, som sprøjtes ud på markedet, så er de da klasser højere. De er usandsynlige, ja, men der er da tænkt over tingene.
Gravatar

#17 Alex- 11 år siden

Doc Doom (16) skrev:
Jeg har virkelig svært ved at se, at de er dumme. Hvis du ser på your ordinary direct to dvd slasher movie, som sprøjtes ud på markedet, så er de da klasser højere. De er usandsynlige, ja, men der er da tænkt over tingene.

+1.
Saw filmene kan fås til 25 kroner pr styk i Stereo Studio. Det er voldsomt billigt for gode film i den genre. Jeg har set ekstremt mange dårlige slasher film, og Saw hører bestemt ikke i kategori med dem. Der har stået et godt kamera hold bag med gode kameraer i hænderne så filmene også visuelt er meget flotte! Når der flyver tarme rundt omkring i høj opløsning er en anden snak.. ;)
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 11 år siden

#16 Altså.. den første prøver jo håbløst at være smart, men jeg kan godt give dig at forsøger er mere end hvad de fleste i genren forsøger, men hele filosofien omkring, at man skal fortjene at leve, er ligeså lommefilosofisk som hvad som helst fra en lignende slasher. I mine øjne er der bestemt ikke tænkt over tingene, for hver film præsenterer nye plothuller, som senere film i serien forsøger at lappe ihærdigt. Det er en filmserie, der er blevet skyndt ud pga. succesen, så pengene stadig kunne rulle ind, og da pengene stoppede, stoppede serien sjovt nok også. Tilsæt desuden at alle filmene efter 4'eren blot gentager, hvad der er sket i de forrige, så kan jeg sgu ikke kalde filmserien andet end dum. Men underholdende er den uden tvivl. Det er en af de filmserier, jeg har vendt tilbage til hele 2 gange sammen med et par kammerater og en bunke øl, blot for at grine af alle detaljer såsom det dårlige skuespil, den irriterende klipning, de åndssvage flashbacks osv osv.
Gravatar

#19 Alex- 11 år siden

Lord Beef Jerky (18) skrev:
Det er en filmserie, der er blevet skyndt ud pga. succesen, så pengene stadig kunne rulle ind, og da pengene stoppede, stoppede serien sjovt nok også. Tilsæt desuden at alle filmene efter 4'eren blot gentager, hvad der er sket i de forrige, så kan jeg sgu ikke kalde filmserien andet end dum.

Forkert, helt op til 9 film blev planlagt efter 1'eren. Den stoppede dog ved 7 (trods den stadigt store profit). Der spekuleres stadig på at få lavet de to sidste, eller flere.
Der bliver godt og vel heller ikke gentaget noget. Det bliver skåret meget ud i pap efter 4'eren, ja, men ikke mere end én gang.
Gravatar

#20 MOVIE1000 11 år siden

AlexMilo (19) skrev:
Forkert, helt op til 9 film blev planlagt efter 1'eren. Den stoppede dog ved 7 (trods den stadigt store profit). Der spekuleres stadig på at få lavet de to sidste, eller flere.
Der bliver godt og vel heller ikke gentaget noget. Det bliver skåret meget ud i pap efter 4'eren, ja, men ikke mere end én gang.

Så forklar mig lige en ting :)
Hvis de havde planlagt 9 film, hvorfor blev der hvet år til og med Saw 3D, annonceret en ny Saw film. Der har været rygter om at de ville lave 9, men de har altid taget en saw film ad gangen. De har hørt på fans og lavet den næste i rækken som de vidste ville få succes( hos fansene) Intet var planlagt, før Lionsgate havde annonceret det.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: