Gravatar

#11 aknot 19 år siden

jeg tror man skulle have været der
Gravatar

#12 allanmc 19 år siden

Har desværre heller ikke meget positivt at sige om dem. Bryder mig hverken om ide, handling, illustrationer, lyde eller humoren:/ Men sådan har vi jo alle forskellig smag:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#13 filmz-msg21 19 år siden

Skal jeg sige til Denner... :D

Er han den samme som denner k der skamroser skidtet i det næste indlæg?
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/strandgaard
Gravatar

#14 HelmerJ 19 år siden

forhåbenligt, det er som en mors kærlighed.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#15 PredatorX 19 år siden

Hahahahaha!!! Fuck det er god humor! Nu vil jeg stege min hjerne og hoppe i havet...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 filmz-Scarface 19 år siden

Dennerk er ham der lægger stemme til.

Dennerk is Denner.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#17 filmz-grev_michal 19 år siden

ehh, med risiko for at lyde snobbet foretrækker jeg humor med lidt mere substans.
Gravatar

#18 filmz-bullettooth 19 år siden

tjaaa humor er jo underlig størelse.... havde det været Casper og mandrilbavianen...havde vi jo alle ligget flade af grin..!!! min pointe er, at hvis vi forventer plat underlødig humor af nogen som allerede er "accepteret" af af en størrer gruppe, så tør vi grine med fordi vi ved det er sjovt i andres øjne. Hvis man griner alene, kan man jo nemt selv blive til grin. Her i dette tilfælde, er det 2 gutter som ikke er mere platte end så meget andet der er set før hos bl.a Casper og drengene fra Angora...men Janteloven er så stærk, og vores usikkerhed på andres mening gør at vi ikke tør syntes det sjovt.... Men blev det vist tit nok og vi fik en "genkendelses" effekt ud af det, og flere og flere langsomt syntes det var morsomt...tjaaa så eksplodere det lige pludselig og bliver kult.... af sådane fortilfælde kan nævnes flere projekter, der er kommet rigtigt skidt fra start, og som folk har rakket ned og fundet disideret ringe.... men ligepludselig er der bare super sjovt og hylende grinagtigt. The julekalender....Dolph ...... Casper og Mandrillen..... Rockerne.... e.c.t og mange reklamer for den sags skyld spiller på de virkemidler...bevist!

p.s jeg syntes heller ikke det var spor sjovt..... endnu!
--------- for rent ---------
Gravatar

#19 Æsop9000 19 år siden

Hehe, ret sjove tegnefilm :)
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#20 filmz-Daedalos 19 år siden

Når vi nu er ved tegnefilmene så tjek den her stop motion animation lavet af min ven.

[url= Cardboard man ![/url]

Skriv ny kommentar: