Jeg husker den mest fordi Dan Castenela (agg få et efternavn man kan stave hehe) er med i den, og er årsagen til Pulp Fiction's specielle handlingsforløb.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#15 Det er en Spoof film, hvor ja de surprise tager piss på primært Pulp Fiction, jeg så den primærtn fordi Homer (nu kalder jeg ham det istedet for Dan Cast...) var med i den, og det er ikke så tit mand ser ham på film.
Den er ok til en regnvejrsdag, men så heller ikke mere.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Highland Park 16 år siden
#12 elwood 16 år siden
Ja ok hun er perfekt castet til den rolle, det må jeg giv dem, men argg jeg kan bare ikke klare hende.
"Oh would you like to swing on a star"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Highland Park 16 år siden
Jeg har heller ikke set hende i meget andet. Ikke noget jeg husker lige nu hvert fald.
#14 elwood 16 år siden
Jeg husker den mest fordi Dan Castenela (agg få et efternavn man kan stave hehe) er med i den, og er årsagen til Pulp Fiction's specielle handlingsforløb.
#15 Highland Park 16 år siden
Jeg slog den lige op, og jo du har helt ret. Hun er med i den.
#16 elwood 16 år siden
Den er ok til en regnvejrsdag, men så heller ikke mere.
#17 Highland Park 16 år siden
#18 elwood 16 år siden
#19 Highland Park 16 år siden
Jeg synes også, at vi burde nøjes med at kalde ham Homer. Kan man andet?
#20 elwood 16 år siden
og det gamle computerspil Toonstruck, sammen med Christoffer Loyld (Dr. Emmet Brown)
men nej Homer figuren er nok det han primært er kendt for.
Skrev han forøvrigt ikke en bog ligesom Leonard Nimoy gjorde, som hed I am not Homer, Nimoy skrev en I am not Mr. Spock.
Nå way off topic vi går her, så lidt ontopic.
Ehmm Dr2 tema er om Konspirationer i aften fra klokken 20:30 så det ku da være lidt intressant.