Gravatar

#51 wiseguy 19 år siden

Hey!! hvem kalder du for useriøs? :o)
Den velfortjente pause jeg har haft, siden sæson 3 - hvor jeg bagefter ikke gad at se flere sæsoner af serien - har nu gjort, at jeg rent faktisk glæder mig til sæson 4
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#52 Vestas 19 år siden

OK. Undskyld. Jamen, du kan da også roligt glæde dig til sæson 4. Jeg gad bare ikke vente det 1 1/2 år, der er gået siden TV2 viste det sidste afsnit af sæson 3...
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#53 filmz-vassago 19 år siden

Hvis man allerede har set "24 timer", så kunne man forsøge sig med den norske serie "Ran" eller "Rån"(på svensk), der har premiere i aften kl. 21:00 på TV4 Sverige.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#54 elwood 19 år siden

tror jeg køber alle 24 timer hen af vejen, får nok ikke taget mig sammen til at følge med fra i aften af.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#55 filmz-grev_michal 19 år siden

heh ja jeg venter på sæson 5 som skulle starte her i januar så vidt jeg husker, men den kommer jo nok ikke på dansk tv før år 2007/08 *ss*
Gravatar

#56 lagoni 19 år siden

Elsker, Elsker Ikke på DR1 kl 22
A.I. - kunstig intelligens på DR2 kl 20
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#57 ks 19 år siden

Hvad hedder Elsker, Elsker Ikke på engelsk/fransk? Ellers bare stik mig et direkte link til imdb, tak! :)
Gravatar

#58 lagoni 19 år siden

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#59 ks 19 år siden

Den ser god ud. Det ser ud til at eksamensprojektet skal hastes færdig inden kl 22, hva' lagoni? :D
Gravatar

#60 Captain Vallo 19 år siden

#57+58
Det' i øvrigt en ganske god film ...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: