Gravatar

#11 davenport 19 år siden

I aften på DR2:

"23.00 Sandheden om månelandingen Tekst TV
Canadisk dokumentarprogram.
I 1969 satte Neil Armstrong som den første sin fod på Månen.Tiden taget i betragtning var det en teknologisk bedrift og en videnskabelig landvinding, måske den største i menneskehedens historie. Besynderligt nok mener flere og flere, at månelandingen var et bedrag og i virkeligheden fandt sted på Jorden. Konspirationsteoretikerne taler om, at datidens teknologi var for ringe og om mistænkelige fejl i nogle af billederne fra Månen. Et sådant kolossalt bedrag måtte nødvendigvis omfatte tusinder af mennesker, herunder adskillige nobelprisvindere og regeringer, der alle ville have gode grunde til at afsløre amerikanernes fup. Programmet tager de forskellige konspirationsteorier op én efter én og viser, at det ville være betydeligt lettere at bygge en raket og flyve til Månen end at iværksætte så stort et svindelnummer."

ved ikke om det er en genudsendelse, men det er jo evigt interessant!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 filmz-sanjo 19 år siden

Kanon. Den må jeg gense.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#13 elwood 19 år siden

#11 det ikke den der april fool som de bare genudsender ?

Kan huske jeg så en hvor de havde eksperter inde, og blandtandet fortalt om hvo'en stanley Kubrick sku stå for instruktionen af månelandingen, og om hvo'en NSa henrettede folk der kendte til missionen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 filmz-gofferoffer 19 år siden

The Hours - DR2 20:00

Office Space - Zulu kl. 20:35

Much Ado About Nothing - DR 22:00

Har hverken set The Hours eller Office Space, så spørgsmålet er: Hvilken er mest anbefalelsesværdig?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#15 Yoda 19 år siden

Jeg vil klart anbefale dig "The Hours". Det er en UTROLIG smuk og medrivende film. Både Streep, Moore og Kidman spiller så tårene triller......
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#16 chandler75 19 år siden

Uhh, jeg klarede mig kun igennem en halv time af den film... og jeg er endda fan af Virginia Woolfs bøger, især "Mrs. Dalloway" og "To the Lighthouse"...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 filmz-Kadann 19 år siden

#14 -

Jeg kan ihvertfald anbefale Office Space, morsom film, specielt hvis man arbejder på kontor. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#18 Yoda 19 år siden

Tsk, tsk, tsk ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 filmz-gofferoffer 19 år siden

Tjaeh, efter en hård uge med alverdens skriftlige prøver tror jeg, at jeg snupper mig en komedie, selvom jeg før eller siden sikkert får købt begge film. Må indrømme, at The Hours har et stort, flot cast, så den glæder jeg mig til at få set engang!

Tak for hjælpen! :-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#20 Yoda 19 år siden

I aften den 18. maj:

TV2 Zulu - 21:00-23:10 "Enemy at the Gates"

TV2 Film - 21:00-22:40 "Her i nærheden"

Skriv ny kommentar: