#118 Det eneste problem er blot at de sender lidt forskellige serier hist og pist. De kunne f.eks. bruge hele weekenden og så sende en hel sæson, og altså ikke nu som med "24" hvor de sender en hel dag. Heller ikke som de andre gange hvor de sender 10 afsnit som der ikke bliver fulgt op på. Dog er jeg egentlig ligeglad da jeg alligevel ikke følger serier fast på tv. Det er mere lige et afsnit af CSI, Criminal Minds, Seinfeld etc. en gang imellem hvis jeg tilfældigvis lige slår ind på kanalen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#120 - taxa er vel ok...men ikke sådan rigtig fed...men ok, nu kan jeg lide meget få danske serie...synes ikke specielt godt om Forbrydelsen, Sommer, Rejseholdet, Ørnen osv...Dog er Edderkoppen nice
"Erroll Flynn - den tasmanske djævel" Originaltitel: Tasmanian Devil - The Fast and Furious Life of Errol Flynn
Portræt af filmstjernen, hvis liv ifølge kollegaen Christopher Lee var langt mere interessant end hans film. Errol Flynn blev født i 1909 på Tasmanien, men flygtede efter en omtumlet tilværelse og med sin elskerindes diamanter fra Australien til Hollywood, hvor hans blændende gode udseende snart gjorde ham til filmstjerne. Livet igennem vadede han i kvinder, brugte millioner af dollar og døde pengeløs som 50-årig af druk i armene på sin sidste meget unge elskerinde. Men som Errol Flynn selv usentimentalt havde gjort gældende: 'En mand der dør med mere 1 dollar og 5 cent i lommen er en idiot!' Her fortæller venner, kolleger og familie om manden, der opførte sig så forfærdeligt på en så charmerende måde, at det var umuligt at hade ham.
#128 Damnit! Jeg har aldrig fået set den bøssefilm, og havde planlagt at se den idag, men mit fjersyn er ligepludselig begyndt at slukke efter 3 sekunder, når jeg tænder for tv'et! It must be the destiny!
#121 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#122 Skeloboy 15 år siden
#123 Highland Park 15 år siden
Carol Reeds "Our Man in Havana" med manuskript af Graham Greene (naturligvis baseret på egen roman) og Alec Guinness i hovedrollen.
Til ære for Filmz' hårde kerne:
'This is the Midget Make-Easy'
Some people expect to be tortured, others are outraged by it.
#124 lagoni 15 år siden
#125 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#126 lagoni 15 år siden
#127 Highland Park 15 år siden
#128 lagoni 15 år siden
#129 filmz-Utyske 15 år siden
Argh, det er jo dendér bøsse-film! :(
#130 filmzkim 15 år siden
Damnit! Jeg har aldrig fået set den bøssefilm, og havde planlagt at se den idag, men mit fjersyn er ligepludselig begyndt at slukke efter 3 sekunder, når jeg tænder for tv'et!
It must be the destiny!