Gravatar

#171 Kruse 15 år siden

#167: Jeres tv-udbyder er Yousee, right? De lavede i hvert fald nogle ændringer i går, der gjorde at ens kanaler skiftede plads.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#172 MOVIE1000 15 år siden

#171 okay
men der er vidst en del kanaler der er væk men jeg har også fået nogle nye tror jeg, jeg havde ihvertfald ikke Nickilodion før
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#173 Antlion 15 år siden

Sverige 2 (SVT2) viser Luis Buñuels, "Tristana" (1970), i aften kl. 22:30!
Gravatar

#174 rockysds 15 år siden

DR K sender Marcel Carnés "Paradisets børn" i aften kl. 22.30.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#175 Antlion 15 år siden

#174:

Mærkeligt tidspunkt at sende den på?

På onsdag viser de Chabrols, "Le boucher". Fredag viser de første afsnit af Fassbinders mesterværk, "Berlin Alexanderplatz". Søndag viser de Chabrols, "Que la bête meure".

Jeg har set disse titler utallige gange, men det virker som en meget lovende kanal!

Gravatar

#176 DarkLight 15 år siden

Jeg har så ikke set noget af det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#177 rockysds 15 år siden

Ja, dens længde taget i betragtning, helt sikkert. Men pyt, der er allerede ladet op med en ugudelig mængde kaffe, så jeg er klar på den. Og ja, som jeg også har nævnt det andetsteds virker kanalen umiddelbart ganske spændende. Håber de holder standarden.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#178 Skeloboy 15 år siden

På DR2, tirsdag d. 10. november, dokumentaren Burma VJ

http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/Programmer/2009/101...

Den er exceptionel god og stærk...men sidder lidt med knyttede hænder, og selv den mest forstokkede person kan få vækket sin rebelske ånd. Stortset kun optaget med skjulte videokameraer, hvor filmene er smuglet ud af Burma. Kameramændene har risikeret hårde straffe for at dokumentere forholdene i et af de mest lukkede lande i verden...vel egentlig kun overgået af Nordkorea
Gravatar

#179 elwood 15 år siden

Glem ikke Bollywood lørdag på DR K hehe

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#180 inflector 15 år siden

DR2 sender Breach i aften klokken 20.45, den skulle være ret god http://www.imdb.com/title/tt0401997/
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: