Gravatar

#271 Skeloboy 14 år siden

Har ikke set en eneste Star Trek film...kan man sagtens se Next Generation uden at have set de 6 første?

Edit: ligemeget...det er om lørdagen, for det sgu ikke set alligevel :)
Gravatar

#272 MOVIE1000 14 år siden

#270 tusind tak for den information det er sgu noget jeg ser frem til tusind tak
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#273 Antlion 14 år siden

DR K viser igen Resnais', "L'Année dernière à Marienbad", i aften!

Jeg grinte lidt for mig selv, da oplæseren på DR2 udtalte udtalte instruktørens navn.

Rezzznaaaiiizzz... :P

#271:

DR HD viser dem i kronologisk rækkefølge (både mht. udgivelsesdato og tidslinje). De 4 første foregår dog efter "The Undiscovered Country", og er samtidig de nyeste film (den 30. januar må de vise "The Motion Picture", og ikke 2009 filmen).

Har du set TOS?
Gravatar

#274 Skeloboy 14 år siden

#273 - har ikke set noget som helst af Star Trek...men som sagt, det er om lørdagen, og der er jeg ikke så tit hjemme foran flimmeren:)

Men viser de ikke Next Generation først???
Gravatar

#275 Highland Park 14 år siden

Antlion (273) skrev:
Rezzznaaaiiizzz... :P

Haha! :D

Det er forresten helt fint, at de genudsender den (og de andre klassikere) så mange gange. Så fik jeg en chance til efter at have gået glip af den første visning. :)

I "The Daily Show" kl. 00.00 på DR 2:
Jon Stewart får besøg af skuespilleren Sigourney Weaver, der snart er biografaktuel i James Camerons længe ventede 3-d-eventyrfilm "Avatar". Stewart finder også tid til at se nærmere på klimatopmødet i København.

Bagefter bliver Martin De Thurahs "Ung mand falder" vist på samme kanal kl. 00.20:
17-årige Hue lever på grænsen mellem fantasi og virkelighed. Biler forfølger ham, mens en verden fuld af regler og systemer kræver hans opmærksomhed. Hvordan kan han koncentrere sig om forberedelserne til sin kommende fransk-eksamen, når de udstoppede dyr i hans værelse begynder at blande sig? Og hvad med Irene, som forstyrrer ham med sine invitationer?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#276 McPeter 14 år siden

Solid filmaften på dansk TV og tre af dem endda i HD:
21.00 - American Psycho (TV2 Film)
21.50 - Sin City (TV2 Zulu)
22.10 - Tiger på Spring, Drage i Skjul (DR HD)
00.30 - Boondock Saints (TV2 Film)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#277 Antlion 14 år siden

Skeloboy (274) skrev:
Men viser de ikke Next Generation først???

Jo, det er gør de.

Jeg tænkte bare, at det var nemmere at overkomme TOS- end TNG-serien. Du bør i hvert fald se et par af de kendte TV afsnit, før du ser filmene. De to første sæsoner af TOS er jo tilmed udgivet i fantastisk BD-kvalitet!

Meeeeeeeen... Du har ikke BD-afspiller endnu, vel? :(
Gravatar

#278 davenport 14 år siden

FUCK! Bare jeg havde en optager til alt det HD trek... FUCK!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#279 Lord Beef Jerky 14 år siden

#277 Kender du noget sted, man kan købe serien på blu-ray hamrende billigt?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#280 Skeloboy 14 år siden

#277 - hehe, nej, det har jeg ikke...1) har ikke vildt mange penge, 2) synes heller ikke det er det værd

Skriv ny kommentar: