Hvis man er til et plat men kærligt portræt af stenede plattenslagere, der bor i en dødssyg trailerpark, hvor der ikke er en skid at lave, og derfor får dagen til at gå med at stjæle, lyve, ryge sig skæve, drikke sig stive samt rode sig ud i alle mulige håbløse situationer, kan jeg anbefale den canadiske komedieserie "Trailer Park Boys", som DR2 netop er begyndt at genudsende om natten. Første afsnit blev vist i går, og selv om det var tydeligt, at flere af karaktererne ikke var færdigudviklede (især Bubbles), var det nu stadig ganske muntert - dog langt fra så sjovt som det bliver senere hen.
#41: Ja "Trailer Park Boys" er sgu egentligt meget muntert. Har selv set det engang i mellem, når jeg tilfældigvis er zappet over på DR2 og de viser det. Ja Bubbles er rigtig sjov og måske min yndlings karakter, i hvert fald ud fra de afsnit jeg har set, virker han til at være den sjoveste karakter.
#42: Han er også min favorit - klart den mest originale af seriens karakterer. :) I gårsdagens afsnit, der som nævnt er det første, lød hans stemme mere normal, end hvad der er karakteristisk for ham senere hen. Og så bemærkede jeg, at han havde svært ved at holde masken.
Den der Trigger Effect på Tv2 i aften, er den noget ved? Jeg har hørt at Elisabeth Shue (for en gangs skyld) viser sine (pæne) patter...(eller nibler, i det mindste)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så den i bio i sin tid. Paranoid (what if) thriller hvor strømmen går og det civiliserede i borgerne så småt bliver afviklet - 3/6. Se åbningssekvensen husker den som lækker - afspejler dog ikke helt resten af filmen.
Anonymous Rex kl 22.50 på TV3. Den er vist baseret på en humoristisk bog, men filmen tager sig selv utrolig seriøst og det gør den til en meget underlig oplevelse. Især scenen hvor et helt rum af oregano og dets lyssky brug opdages! Herligt :)
Handling: Dinosaurusserne forsvandt ikke helt fra jordens overflade, da en asteroide ramte jorden for 65 millioner år siden. I dag stammer hver titusinde person på jorden fra dinosaurusserne, men de ligner os mennesker, da et sofistikeret hologram camouflerer deres virkelige udseende. De har deres egen regering og hvis et menneske opdager deres hemmelighed, må det udryddes med det samme. To dinosaurdetektiver, Vincent Rubio og Ernie Watson hyres af en af Ernies gamle kærester til at finde ud af, om hendes bror begik selvmord eller ej. Under deres efterforskning opdager de en dino-kult ved navn ’Voice of Progress’, som vil have dinosaurusserne til at gøre resten af verden opmærksom på deres eksistens, således at de kan tage deres planet tilbage.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#41 Highland Park 15 år siden
Hvis man er til et plat men kærligt portræt af stenede plattenslagere, der bor i en dødssyg trailerpark, hvor der ikke er en skid at lave, og derfor får dagen til at gå med at stjæle, lyve, ryge sig skæve, drikke sig stive samt rode sig ud i alle mulige håbløse situationer, kan jeg anbefale den canadiske komedieserie "Trailer Park Boys", som DR2 netop er begyndt at genudsende om natten. Første afsnit blev vist i går, og selv om det var tydeligt, at flere af karaktererne ikke var færdigudviklede (især Bubbles), var det nu stadig ganske muntert - dog langt fra så sjovt som det bliver senere hen.
Personligt har jeg lidt af en svaghed for serien.
I nat vises andet afsnit kl. 00.50 - på DR2.
#42 Bobby Singer 15 år siden
#43 Highland Park 15 år siden
I gårsdagens afsnit, der som nævnt er det første, lød hans stemme mere normal, end hvad der er karakteristisk for ham senere hen. Og så bemærkede jeg, at han havde svært ved at holde masken.
#44 davenport 15 år siden
#45 davenport 15 år siden
#46 jessup 15 år siden
#47 davenport 15 år siden
#48 lagoni 15 år siden
Handling:
Dinosaurusserne forsvandt ikke helt fra jordens overflade, da en asteroide ramte jorden for 65 millioner år siden. I dag stammer hver titusinde person på jorden fra dinosaurusserne, men de ligner os mennesker, da et sofistikeret hologram camouflerer deres virkelige udseende. De har deres egen regering og hvis et menneske opdager deres hemmelighed, må det udryddes med det samme. To dinosaurdetektiver, Vincent Rubio og Ernie Watson hyres af en af Ernies gamle kærester til at finde ud af, om hendes bror begik selvmord eller ej. Under deres efterforskning opdager de en dino-kult ved navn ’Voice of Progress’, som vil have dinosaurusserne til at gøre resten af verden opmærksom på deres eksistens, således at de kan tage deres planet tilbage.
#49 MOVIE1000 15 år siden
#50 lagoni 15 år siden
Nu til en lidt bedre film, nemlig Walk the Line på TV3 Puls kl 21 i aften.